Pron jäsenedut kulkevat mobiilisti mukana

Ammattilitto Pron jäsenenä nautit monista eduista. Kätevimmin pääset tarkistamaan ne Pron mobiilisovelluksesta. Jäsenedut saa käyttöön näyttämällä jäsenkorttia – muista hyödyntää jäsenyyttä.

Pron jäsenedut kulkevat mobiilisti mukana

Julkaistu 28.05.2020 klo 06:40
ProStoori

Pron mobiilisovellus kannattaa olla ladattuna, sillä sieltä löydät jäsenedut sekä palvelut ja uutiset kätevästi kesäaikanakin. Se toimii myös sähköisenä jäsen- ja vakuutuskorttina. Lisäksi sovelluksesta löytyy esimerkiksi alasi työehtosopimus kohdasta ”työsuhdetuki”.

Sovellus on saatavissa ilmaiseksi Android- ja Apple-älypuhelimiin sekä -tabletteihin. Sovellus löytyy sovelluskaupasta nimellä Ammattiliitto Pro, kuvakkeena on Pron logo.

Lataus ja käyttöönotto hoituvat helposti.

Muista alueelliset edut

Pron jäsenenä saa paljon alennuksia, liikkuipa missä päin Suomea tahansa. Jäsenedut löydät Pron sovelluksesta.

Pron jäsenenä saa paljon alennuksia, liikkuipa missä päin Suomea tahansa.

Mobiilisovelluksessa näkyvät oman alueen edut. Kaikki Suomen alueelliset edut löytyvät sovelluksesta kätevästi hakutoiminnolla. Edut saat käyttöösi näyttämällä jäsenkorttia.

Pron jäsenetuihin voi tutustua lisäksi jäsenetuhaun kautta.

Mobiilijäsenkortti on vakuutuskortti

Mobiilijäsenkortti toimii myös vakuutuskorttina. Pro on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa.

Vakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Lisäksi jäsenvakuutukseen kuuluvat ammatillinen vastuuvakuutus ja aktiivien lisävakuutus. Pron jäsen saa huomattavia alennuksia myös muista vakuutuksista, ja jäsenille on räätälöity omia vakuutustuotteita. Lisätietoa vakuutuksista ja Turvan tarjoamista eduista saa Turvasta. Vakuutusedut löytyvät Proplussasta kirjautumalla jäsennumerolla.

Vakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.

Prolaiset saavat Primus-henkivakuutuksen 51,8 % normaalihintaa edullisemmin. Henki- ja tapaturmavakuutukset helposti koko perheelle voi ottaa osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi tai soittamalla Ifin asiakaspalveluun.

Muksut mukana matkavakuutuksessa

Kesä-Suomessa liikkuville turvaa antaa matkustajavakuutus. Se vakuuttaa vähintään 50 kilometrin päähän asunnosta, työpaikasta tai vapaa-ajan asunnosta tehdyt matkat.

Alle 20-vuotiaat lapset, jotka matkustavat jäsenen mukana (mukaan lukien lapsenlapset, puolison lapset sekä samassa taloudessa vakituisesti asuvat lapset) kuuluvat myös vakuutuksen piiriin.

Ota kaikki hyöty irti Pron jäsenyydestä

Lataa Pro sovellus puhelimeen ilmaiseksi sovelluskaupastasi. Sieltä löydät jäsenedut sekä palvelut ja uutiset kätevästi laiturinnokassakin.  Sovelluksen nimi on Ammattiliitto Pro, kuvakkeena on Pron logo.  Lataus ja käyttöönotto hoituvat helposti.

Vakuutusedut löytyvät Proplussasta kirjautumalla jäsennumerolla.

Muista hyödyntää Pron jäsenyyttä.  Tutustu kaikkiin Pron jäsenyyden tarjoamiin etuihin ja löydät paljon alennuksia eri puolella Suomea.

Jäsenedut saa käyttöön näyttämällä jäsenkorttia!