Pron puhelinpalveluissa poikkeuksia jouluna

Pron työsuhdepuhelimet vastaavat joulun välipäivinä kello 9–11. Voit olla yhteydessä myös Proplussan tai sähköpostin kautta.

Pron puhelinpalveluissa poikkeuksia jouluna

Julkaistu 20.12.2018 klo 13:06

Pro Jäsenasiat

Pron työsuhdeneuvonnan, jäsenpalveluiden, työnantajaperinnän ja Työttömyyskassa Pron puhelinpalvelut vastaavat puhelimeen perjantaina 21. joulukuuta kello 13 saakka.

Joulun välipäivinä 27.–28. joulukuuta puhelimeen vastataan kello 9–11.

Palvelemme normaalisti taas keskiviikkona 2. tammikuuta 2019.

Vuodenvaihteen jälkeen virkaehtoneuvonta vastaa julkisen sektorin jäsenten kysymyksiin numerossa 09 172 73 312 arkisin kello 8.30–16.

Palvelemme myös sähköisesti

Työsuhdeasioissa voit täyttää työsuhdeongelmalomakkeen tai jättää Proplussassa palvelupyynnön. Proplussasta löydät myös tietoa työelämästä sekä vastauksia työsuhdekysymyksiisi.

Jäsenasioissa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen jasenasiat(at)proliitto.fi tai jättää myös palvelupyynnön.

Työnantajaperintään voit lähettää sähköpostia osoitteeseen ta-perinta(at)proliitto.fi.

Työttömyyskassan sähköinen asiointi palvelee myös jäseniä.

Ammattiliitto Pron väki toivottaa rauhallista joulua!