Puusepänteollisuuteen syntyi neuvottelutulos

Kuva: Shutterstock
Ammattiliitto Pro ja Puusepänteollisuus ry saavuttivat eilen 20.3. neuvottelutuloksen puusepänteollisuuden toimihenkilöiden uudesta työehtosopimuksesta.

Puusepänteollisuuteen syntyi neuvottelutulos

Julkaistu 21.03.2023 klo 10:12

Pro ja työnantajia edustava Puusepänteollisuus saavuttivat maanantaina 20.3. neuvottelutuloksen puusepänteollisuuden toimihenkilöiden uudesta työehtosopimuksesta.

Pron neuvottelukunta käsittelee neuvottelutulosta tänään 21.3. ja Pron hallitus torstaina 23. maaliskuuta. Neuvottelutuloksen sisällöstä tiedotetaan heti kun liittojen hallinnot ovat hyväksyneet neuvottelutuloksen uudesta työehtosopimuksesta. Sopimus on kaksivuotinen ja voimassa 31.3.2025 saakka.