Rahoitusala tes-neuvottelee: "Toivomme panostusta koulutukseen"

Kuva: Shutterstock
– Neuvottelut etenevät hyvässä hengessä. Uusi teknologia muuttaa rahoitusalaa ja toivomme, että henkilöstön koulutukseen panostetaan, se palvelee myös yritysten kilpailukykyä pitkällä aikavälillä, kertoo sopimusalavastaava Jarmo Paananen Ammattiliitto Prosta.

Rahoitusala tes-neuvottelee: "Toivomme panostusta koulutukseen"

Julkaistu 01.11.2017 klo 15:28

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro, Ammattiliitto Nousu, Ylemmät Toimihenkilöt YTN sekä työnantajien järjestöt Finanssiala ja Palvelualojen työnantajat PALTA ovat tänään keskiviikkona 1. marraskuuta jatkaneet neuvotteluja rahoitusalan toimihenkilöiden, asiantuntijoiden ja esimiesten työehtosopimuksesta.

Neuvotteluosapuolet puivat tänään työehtosopimuksen tekstikysymyksiä. Palkankorotusesityksiä ei vielä jätetty.

Tes-neuvottelut aloitettiin maanantaina 2. lokakuuta ja työehtosopimus umpeutuu kuukauden kuluttua eli torstaina 30. marraskuuta 2017.  Seuraavan kerran rahoitusalalla neuvotellaan ensi viikolla ja silloin työehtosopimuspöydässä käsitellään muun muassa työelämän kehittämistä.