Rahoitusalan työehtoriitaa sovitellaan maanantaina

Keneltä se nyt on pois? Rahoitusalan kampanja tes-neuvotteluissa 2018
Rahoitusalan työehtokiistan sovittelua jatketaan maanantaina 5. maaliskuuta kello 17.30.

Rahoitusalan työehtoriitaa sovitellaan maanantaina

Julkaistu 02.03.2018 klo 09:03

Pro Uutiset

Rahoitusalan työehtoriidan sovittelu jatkui eilen torstaina 1. maaliskuuta. Sovittelua jatketaan maanantaina 5. maaliskuuta kello 17.30.  Työehtoriidan taustalla on rahoitusalalla tehtävä viikonlopputyö ja sen ehdot. Alan ylityökielto on edelleen voimassa.

Työriidan osapuolet ovat palkansaajapuolella Ammattiliitto Pro ry, Ammattiliitto Nousu ry ja Ylemmät Toimihenkilöt YTN ry sekä työnantajapuolella Finanssiala ry ja Palvelualojen työnantajat Palta ry. Myös Danske Bankin työehtosopimus on työriidan kohteena. Molemmat työehtosopimukset ovat päättyneet 30.11.2017.