Tänks! tulee taas

Pro haluaa kiittää luottamushenkilöitä hyvästä työstä. Tartu tilaisuuteen – matkasi aurinkoon saattaa maksaa alle 200 euroa.

Tänks! tulee taas

Julkaistu 16.06.2014 klo 15:40

Pro arpoo luottamushenkilöiden kesken 50 mahdottoman halpaa lomaa. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 27. marraskuuta.
Kuva: Shutterstock

Pro Uutiset/Jaana Pohja

Maanantaina starttasi Ammattiliitto Pron Tänks! -luottamushenkilöiden palkitsemisohjelma, johon osallistuvien kesken liitto arpoo 50 erinomaisen halpaa lomaa.

Hakuaika ohjelmaan päättyy 27. marraskuuta. Nettilomakkeen voivat täyttää kaikki työpaikan aktiivit niin, että kustakin yrityksestä mukaan valikoituu korkeintaan kolme luottamushenkilöä.

Uutta on tällä kertaa se, että Tänks! –lomakkeen saavuttua Prohon liitto tiedustelee edunvalvonnan sujuvuutta mukaan ilmoittautuneen työpaikan toimihenkilöitä. Näin liiton jäsenet pääsevät vaikuttamaan palkitsemiseen.

Järjestösihteeri Petteri Halvari Prosta kertoo, että tärkein palkinto luottamustyötä tekeville on tutkimusten mukaan kiitos ja arvostus. Näiden rinnalla tarpeelliseksi koetaan myös erillinen palkitseminen, siksi vuosi sitten aloitettu Tänks! saa nyt jatkoa. Hän painottaa, että ohjelma arvioi onnistunutta edunvalvontaa, ei yksilöitä.

Porukalla aurinkoon alle 200 eurolla

Palkitsemisohjelmaan haetaan lomakkeella, jossa kukin hakijoista arvioi työpaikkatoiminnan onnistumista. Voittajat arvotaan sadan hakukriteerit täyttävän työpaikan joukosta.

Voittajat voivat viedä perheensä tai ystävänsä edullisesti lomahuoneistoon koti- tai ulkomaille. Valittavana on myös hyvinvointiviikonloppu kylpylähotelli Levitunturissa.

Majoitus vaikkapa Espanjan Aurinkorannikolla Marina Del Solissa kahden makuuhuoneen huoneistossa maksaa voittajalle 184 euroa viikossa, kun hinta vaihtelee sesongin mukaan noin 400 eurosta yli tuhanteen euroon.

Hyvinvointiviikonloppu kahdelle kylpylähotelli Levitunturissa ja täysi ylläpito on arvoltaan 550 euroa. Leville voittajat pääsevät ilmaiseksi. Omasta pussista Leville matkustamisesta maksetaan 250 euroa henkilöltä ylittävä osuus.

Hakulomake ja tarkemmat ohjeet Pron jäsensivuilla. Kirjautuessasi sivuille ensimmäisen kerran tarvitset tietosuojasi turvaksi jäsennumerosi.

Muuta aiheeseen liittyvää

Työssä turvassa? / Työpaikoille valitaan työsuojeluvaltuutettuja marras–joulukuussa. OP–Pohjolassa vaalit päättyivät viime perjantaina. (Pro Uutiset 15.11.2011)

STTK: Lähes joka neljänneltä yksityisen sektorin työpaikalta puuttuu luottamusmies / Luottamustehtävissä toimivista 90 prosenttia on valmiita jatkamaan. Marraskuussa työpaikoilla valitaan prolaisia luottamusmiehiä. (Pro Uutiset 17.10.2011)