Tekevällä työtä tarjolla Ammattiliitto Prossa

Haemme joukkoomme määräaikaista jäsenpalvelusihteeriä.

Tekevällä työtä tarjolla Ammattiliitto Prossa

Julkaistu 16.06.2014 klo 15:40
Haemme joukkoomme määräaikaista jäsenpalvelusihteeriä.

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro hakee jäsenpalvelusihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.4.2011–30.9.2012 Helsingin Ruoholahden toimistoon.

Tehtävänäsi on tallentaa ja ylläpitää jäsenrekisterijärjestelmän jäsentietoja ja työnantajatietoja. Lisäksi neuvot jäsenyyteen liittyvissä asioissa.

Edellytämme sinulta jäsenrekisterijärjestelmän sekä yleisimpien toimisto-ohjelmien tuntemusta. Eduksi luemme Lyyti-sovelluksen tuntemuksen sekä aikaisemman kokemuksen vastaavista tehtävistä, erityisesti järjestökentästä.

Arvostamme palveluhenkisyyttä, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen päätöksentekoon sekä kykyä sietää painetta.

Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lisätietoja antaa jäsenpalvelupäällikkö Anita Lehti, puhelin (050) 381 6129. Hakemukset sähköpostitse viimeistään torstaina 17. maaliskuuta: rekry@proliitto.fi.