Tule meille markkinointiasiantuntijaksi

markkinointiasiantuntija
Etsimme viestintäyksikköömme markkinointiasiantuntijaa kehittämään, suunnittelemaan ja toteuttamaan Ammattiliitto Pron markkinointia.

Tehtävä on vakituinen. Keskeisiä tehtäviäsi ovat liiton tavoitteita tukevan markkinoinnin ja kampanjoiden suunnittelu, budjetointi ja monikanavainen toteuttaminen. Markkinoit niin Pron jäsenyyttä kuin erilaisia jäsenpalveluja sekä varmistat, että Pron jäsenhankinta toimii suunnitelmallisesti ja tuloksellisesti.

Odotamme sinulta kokemusta monipuolisista ja itsenäisistä markkinointitehtävistä. Toimit joustavasti ja olet tottunut kantamaan itsenäisesti kokonaisvastuuta markkinoinnin strategiasta aina operatiivisten tehtävien toteutukseen.

Menestyt joukossamme, jos osaat toimia itseohjautuvasti ja tulevaisuuteen katsoen. Olet tuloshakuinen ja uskallat luoda uutta ja pitää siitä kiinni. Sinulla on erinomaiset verkostoitumis-, yhteistyö- ja tiimityötaidot. Hahmotat kokonaisuudet, osaat priorisoida vastuullasi olevat työtehtävät ja viet ne jämäkästi maaliin. Arvostamme innovatiivista, suunnitelmallista ja tavoitteellista työotetta. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto. Sujuvan suullisen ja kirjallisen suomen kielen taito on edellytys tehtävässä menestymiselle, tämän lisäksi arvostamme myös englannin ja/tai ruotsin kielten taitamista.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden edistää yhteiskunnallisesti vaikuttavia työelämäteemoja ja rakentaa nykyajan joukkovoimaa sekä sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää, tasa-arvoista yhteiskuntaa. Tässä tehtävässä saat omien alojensa ammattilaisista muodostuvan organisaatiomme tuen ja mahdollisuuden työskennellä yhteisten tavoitteiden eteen innostavassa työilmapiirissä. Meillä on kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustava työaika ja etätyömahdollisuus.

Lisätietoja tehtävästä antaa Arespartnersin konsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988. Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksineen tämän linkin kautta 24.9.2023 mennessä.