Tule meille sopimusasiantuntijaksi Helsinkiin

kiinteistövälittäjät
Sopimusasiantuntijan tehtävänä on tukea edunvalvontaa jäsenten työpaikoilla pääkaupunkiseudulla, Uudellamaalla ja Hämeessä, antaa sopimus- ja työelämäneuvontaa sekä hoitaa erimielisyystapauksia.

Sopimusasiantuntija toimii henkilöstöedustajien ja yhdistysten tukena. Jäsenhankinta, työpaikkojen järjestäminen ja järjestövalmiuden ylläpito ovat keskeinen osa työtehtävää. Lisäksi tehtävänä on kouluttaa henkilöstöedustajia ja jäseniä.

Valittavan sopimusasiantuntijan työ painottuu finanssialoille, ICT-alalle ja viestintäalalle.

Edellytämme tehtävässä hyvää työelämän ja työehtosopimustoiminnan tuntemusta sekä työoikeudellisten normien tuntemusta.  Lisäksi edellytämme vahvaa englannin kielen osaamista, erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja hyviä viestintätaitoja.

Ensisijaisesti valitsemme tehtävään henkilön, jolla on vähintään AMK-tasoinen tutkinto tai sitä vastaavat tiedot. Luottamusmieskokemus, jäsenhankintakokemus sekä sopimusalojen tuntemus ovat eduksi tehtävän hoitamisessa.

Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja teemme töitä yhdenvertaisuuden eteen, joten toivomme hakijoita erilaisista taustoista.

 Mitä lupaamme sinulle?

• mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän
  • hyvän perehdyttämisen
  • kilpailukykyisen palkan ja erinomaiset työsuhde-edut
  • mukavan työyhteisön, esihenkilön ja kollegoiden tuen huipputiimissä
  • joustavaa monipaikkaista työskentelyä
  • modernit työskentelytilat Helsingin Kalasatamassa

Tehtävään valittavan henkilön palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja työ alkaa sopimuksen mukaan viimeistään lokakuussa.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelon kanssa 21.8.2024 klo 16.00 mennessä [email protected]

Lisätiedot:
johtaja Antti Hakalap. 040 5337413
keskiviikkona 7.8., torstaina 8.8. ja perjantaina 9.8.

Ammattiliitto Pro on Suomen suurimpia ammattiliittoja 120 000 jäsenellään. Olemme työelämän edunvalvoja, jonka tehtävä on tukea jäsentensä toimeentuloa, osaamista ja hyvinvointia. Edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista yhteiskuntaa. Olemme monialainen ammattiliitto, joka tarjoaa yhteisön alasta, asemasta ja elämäntilanteesta riippumatta. Teemme töitä, jotta jäsenillämme menee paremmin!