Tule mukaan ainutlaatuiseen Pro On Stage -tapahtumaan!

Paula Koivuniemi
Olethan jo varmistanut paikkasi ainutlaatuiseen jäsentapahtumaan? Pro On Stage on ilta huippuviihteen, hyvän ruoan ja juoman parissa. Samalla pääset tekemään hyvää osana YLE TV2:n Nenäpäivä Show'ta.

Tule mukaan ainutlaatuiseen Pro On Stage -tapahtumaan!

Julkaistu 09.10.2018 klo 20:33
ProStoori

Pro on Stage -suurtapahtuma on uudenlainen jäsentilaisuus. Prolaiset kokoontuvat Vantaa Energia Areenalle viettämään loisteliasta tapahtumailtaa 9.11.2018.

Tapahtuman pääesiintyjänä on kymmeniä miljoonia levyjä myynyt rouheaääninen, esimerkiksi Left Outside Alone ja I’m Outta Love -hiteistään tunnettu Anastacia. Lisäksi tilaisuudessa esiintyy kaikkien suomalaisten rakastama Paula Koivuniemi sekä Ressu Redford.

Suomen suurin Nenäkatsomo

Tärkeässä osassa iltaa on hyväntekeväisyys ja valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja. Ammattiliitto Pro on Nenäpäivä-hyväntekeväisyyskampanjan pääyhteistyökumppani tänä vuonna ja mukana näkyvimmin kuin koskaan. Pro haluaa olla mukana tarjoamassa parempaa tulevaisuutta paitsi jäsenistölleen, myös maailman hädänalaisille lapsille.

Pro On Stage –tapahtuma on mukana Nenäpäivä Shown suorassa tv-lähetyksessä YLE TV2:ssa, ja Anastacian esiintyminen näkyy illan aikana valtakunnan verkossa.

Tapahtumasta rakentuu koko Suomen suurin Nenäkatsomo, joka osallistuu illan suoraan lähetykseen, sekä toivottavasti myös lahjoittaa sievoisen summan liiton keräystililtä hyvään tarkoitukseen.

Nenäpäivä kerää varoja maailman lapsille pitkäkestoiseen kehitysyhteistyöhön sekä edistää globaalia oikeudenmukaisuutta viihteen ja yhteisen kansanliikkeen voimalla.  Tänä vuonna keräyksen kohteena ovat lapset 17 maassa Aasiassa, Afrikassa ja Etelä-Amerikassa.

Tuliterä auto vuodeksi käyttöön?

Illan aikana on mahdollisuus seurata erilaisia tuotelanseerauksia ja ottaa osaa yhteistyökumppaneiden tarjoamiin kampanjoihin. Luvassa on erilaisia kilpailuja ja uskomattomia palkintoja. Yksi onnekas voi voittaa itselleen tuliterän auton käyttöön vuodeksi tai vaikka lomamatkan kaukomaille. Kaikille tapahtumaan osallistuville on luvassa ainutlaatuisia etuja ja tuotelahjoja.

Pääsylipun hintaan kuuluu monipuolinen ja herkullinen buffet-illallinen sekä juotavaa, muun muassa tapahtumaa varten käsityönä valmistettua Pro on Stage -nimikko-olutta. Lisäksi jokainen voi ostaa tarjoilualueelta haluamiaan juomia.

Liput Pro On Stage -tilaisuuteen Ammattiliitto Pron yhdistyksille 60€/henkilö. Sisältää ohjelman, buffet-illallisen, pientä suolaista, juomat (viini, olut, siideri sekä virvoitusjuomat). Kysy lippuja omasta yhdistyksestäsi!

Miten teen lahjoituksen Ammattiliitto Pron nenäpäivätilille?

Haluamme kohdistaa keräystulot Pron kampanjapottiin. Meillä on verkossa oma sähköinen Nenäpäivä-lipas. Siihen voi lahjoittaa koko syksyn ajan. Lue ohjeet Pron keräystilille tilittämisestä.

Lisäksi tekstiviestillä alla olevan ohjeen mukaan tehty lahjoitus kohdistuu keräyspottiimme.

Pron Nenäpäivä-pottia kerrytät helposti viestillä: LÄHETÄ TEKSTIVIESTI lähettämällä sana PROLIITTO numeroon 16499. Tekstiviestillä lahjoitat viisi euroa.

Osoitteessa www.nenapaiva.fi/proliitto voi lahjoittaa haluamansa summan. Maksuvaihtoehtoja ovat verkkopankki ja lasku.