Työtä tarjolla tekevälle

Pro hakee Seinäjoelle sopimusasiamiestä.

Työtä tarjolla tekevälle

Julkaistu 16.06.2014 klo 15:40
Pro hakee Seinäjoelle sopimusasiamiestä.

Ammattiliitto Pro hakee sopimusala-asiamiestä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Seinäjoen aluekeskukseen.

Tehtäväsi on tukea edunvalvontaa Ammattiliito Pron jäsenten työpaikoilla, antaa sopimus- ja työsuhdeneuvontaa sekä hoitaa erimielisyysneuvotteluja. Tehtäviisi kuuluu myös koulutus ja alueellinen vaikuttaminen.

Edellytämme sinulta työelämän ja työehtosopimustoiminnan tuntemusta sekä työoikeudellisten normien tuntemusta. Osaat esiintyä ja uskallat ottaa kontaktia. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja kyky työskennellä sekä itsenäisesti että ryhmässä.

Arvostamme kokemustasi luottamusmiestehtävistä, työehtosopimustoiminnasta sekä järjestäytymisen edistämisestä.

Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lisätietoja: sektoripäällikkö Annemarje Salonen, puh. 0500 415 528. Hakemukset viimeistään 18. lokakuuta osoitteeseen [email protected].