Hyppää pääsisältöön

Uusi ilme, sama vahva Pro – uusi brändi siivittää matkaa Suomen monialaisimpana liittona

Lomarahaa ei pidä sekoittaa lomapalkkaan tai lomakorvaukseen.
Lomarahaa ei pidä sekoittaa lomapalkkaan tai lomakorvaukseen.
Ammattiliitto Pron uusi brändi on julkaistu. Uudistuksen tavoitteena oli tuoda Pron brändi nykypäivään ja kuvata yhteiskunnallisesti laaja-alaista ja vaikuttava työtä, joka Pro tekee paremman työelämän puolustamiseksi ja edistämiseksi.

Uuden brändin ytimessä on 120 000 jäsenen joukkovoima ja työelämänilo.

– Ammattiliitto Pro elää ajassa. Ennakoimme työelämän kansainvälisiä kehityskulkuja ja ilmiöitä, ja olemme ratkaisujen rakentaja suomalaisessa työelämässä. Jokainen sukupolvi ansaitsee vahvan työelämätuen, ja uusi Pro tarjoaa juuri tätä. Uusi brändilupauksemme Työelämäniloa kiteyttää positiivisella tavalla sen, mitä jäsenillemme tuomme. Teemme töitä, jotta kukaan ei ole työelämässä yksin. Kun meitä on monta, työelämä kantaa, Pron puheenjohtaja Jorma Malinen iloitsee.

Brändin rakentamisen yhteistyökumppaniksi valikoitui kansanvälistäkin mainetta saanut Werklig. Pro on erittäin tyytyväinen yhteistyöhön, joka innosti pohtimaan ammattiliiton roolia muuttuvassa työelämässä ja ulkoapäin haastavassa ympäristössä.

– Pro on ennen kaikkea joukkovoima ja työelämän voimajoukko, joka puolustaa ja edistää turvallisia työoloja, hyviä työehtoja ja yhteisiä työelämän pelisääntöjä. Rakennamme voimajoukollamme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää, tasa-arvoista yhteiskuntaa – tai sanalla sanoen: työelämäniloa, Pron yhteiskuntasuhdejohtaja Maria Mäkynen innostuu.

Tutustu uuteen ilmeeseen www.proliitto.fi