Hyppää pääsisältöön

Työelämän koulutukset

Järjestämme runsaasti koulutuksia ja seminaareja, jotka auttavat sinua menestymään työelämässä. Avullamme kehität oman työn johtamisen taitojasi ja esihenkilöosaamistasi sekä voit ja jaksat paremmin. Järjestämme myös vuosittaisia ajankohtaiskoulutuksia työelämän pelisäännöistä. Koulutamme lisäksi työpaikkojen ja yhdistysten aktiiveja, luottamusmiehiä ja työsuojeluvaltuutettuja.
Mies pohtii sitä, miten vähentää kuormitusta ilmastolle.
Näin torjut ilmastonmuutosta työpaikallasi
Mies pohtii sitä, miten vähentää kuormitusta ilmastolle.

Meillä jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa ilmastonmuutoksen hillitsemiseen päivittäisillä valinnoillamme. Koulutuksessamme kerromme, miten sinä voit vaikuttaa ilmastonmuutokseen omalla työpaikallasi. Kerromme esimerkkejä siitä, mitä muiden prolaisten työpaikolla on tehty ja annamme vinkkejä jatkotoimiin.

Tulevat tapahtumat

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Tapahtuma
03.02 - 03.02.2022 | webinaari

Webinaarin pääteemana on vakuutusalan työehtosopimusneuvottelujen tilanne sekä muut ajankohtaiset asiat.

Tilaisuus on tarkoitettu vakuutusalan luottamusmiehille, työsuojeluvaltuutetuille ja.....

Aikuinen kalju mies hymyilee, kertoo luottamushenkilöistä, sininen tausta
Luottamushenkilökoulutukset 2022
Aikuinen kalju mies hymyilee, kertoo luottamushenkilöistä, sininen tausta

Luottamushenkilöillä on oikeus osallistua yhteistoimintasopimusten perusteella työajallaan Ammattiliitto Pron järjestämiin koulutuksiin. Katso vuoden 2022 koulutukset oheisesta liitteestä.

Härinnästä vapaa Pro -ohjeen kansi.
Häirinnästä vapaa Pro
Härinnästä vapaa Pro -ohjeen kansi.

Toiminnassamme ei hyväksytä epäasiallista kohtelua, syrjintää, vihapuhetta, seksuaalista häirintää tai sukupuoleen perustuvaa häirintää. Linkin takaa löydät ohjeen Ammattiliitto Pron toiminnassa tapahtuvan häirinnän ja syrjinnän ennaltaehkäisemiseksi ja käsittelemiseksi.

Katso videoita ja webinaareja

Tarjoamme huikean määrän videoita sekä webinaareja hyödynnettäväksesi juuri silloin kun haluat. Saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota, kenties kipinän uuteen ja parempaan minään. Video- ja webinaarikirjasto on jäsenenä käytössäsi 24/7.

Kirjaudu sähköpostisosoitteellasi.