Hyppää pääsisältöön

Työttömyyskassa Pro

Työttömyyskassa Pron väreissä nainen sateenvarjon alla.

Työttömyyskassa Pro

Työttömyyskassa Pro turvaa jäsentemme toimeentulon työttömyyden, vuorotteluvapaan ja työllistymistä edistävien palveluiden aikana. Kassa opastaa, neuvoo ja tiedottaa etuuksista ja niiden hakemisesta.

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Ihmisjoukko kävelee eteenpäin.
Julkaistu 08.03.2021
Koronavuosi aiheutti kovan kasvun Työttömyyskassan Pron hakijamääriin ja etuusmenoihin. Kassa pystyi pitämään käsittelyaikatakuusta kiinni. Henkilöstö venyi poikkeusoloissa.
Turvallisuus, kiipeäminen, työttömyysturva

Työttömyys

Prolaisena kuulut Työttömyyskassa Prohon ja saat ansiosidonnaista työttömyysturvaa sen ehtojen täyttyessä. Kassa turvaa toimeentulosi työttömyyden, vuorotteluvapaan ja työllistymistä edistävien palveluiden aikana. Se myös opastaa, neuvoo ja tiedottaa eri etuuksista ja niiden hakemisesta. Jäsenenä sinua palvelevat kokeneet asiantuntijat, jotka tuntevat alasi erityispiirteet ja auttavat sinua kaikissa työttömyysturvaan liittyvissä asioissa. Työttömyyskassa Pron käsittelyajat ovat tutkitusti Suomen ripeimpiä. Jos siis joudut työttömäksi, on selustasi turvattu.

Lomautus

Lomautus tarkoittaa työnantajan yksipuolista päätöstä keskeyttää väliaikaisesti palkanmaksu ja työnteko työsuhteen kuitenkin jatkuessa. Se voidaan toteuttaa lyhentämällä päivittäistä tai viikottaista työaikaa tai lomauttamalla henkilö kokonaa. Lomautus voi kestää joko tietyn ennalta sovitun ajanjakson tai se voi jatkua toistaiseksi.
Mietitkö vielä, miten edetä?

Jäsenenä käytössäsi ovat kaikki asiantuntijamme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Liity jäseneksemme jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi.

Jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan.