Hoppa till huvudinnehållet

Medlingsbud har getts i tjänstemännens arbetskonflikt i teknologiindustrin samt planerings- och konsultbranschen

Valtakunnansovittelijan toimisto Bulevardilla
Riksförlikningsmannen gav idag onsdag 12.1.2022 Fackförbundet Pro medlingsbud i tjänstemännens arbetskonflikt i teknologiindustrin samt i planerings- och konsultbranschen.

Publicerad 12.01.2022 kl. 18:25
Nyheter

Branschernas förhandlingsdelegationer och Pros styrelse behandlar medlingsbuden på sina möten i morgon 13.1.2022.

Förbunden bör ge sina svar på medlingsbuden i morgon klockan 15.00 på riksförlikningsmannens byrå.