Teknologiateollisuuden sekä suunnittelu- ja konsulttialan toimihenkilöiden työriidassa on jätetty sovintoesitys

Valtakunnansovittelijan toimisto Bulevardilla
Valtakunnansovittelija teki Ammattiliitto Prolle sovintoesityksen teknologiateollisuuden sekä suunnittelu- ja konsulttialan toimihenkilöiden työriidassa tänään keskiviikkona 12.1.2022.

Julkaistu 12.01.2022 klo 17:06

Alojen neuvottelukunnat ja Pron hallitus käsittelevät tehtyjä sovintoesityksiä kokouksissaan huomenna 13.1.2022.

Liittojen tulee antaa vastaukset sovintoesityksiin huomenna kello 15.00 valtakunnansovittelijan toimistossa.