Autoalalle on syntynyt neuvottelutulos

Ammattiliitto Pron ja Autoalan Keskusliiton neuvotteluissa saavutettiin tänään 18.1.2022 neuvottelutulos toimihenkilöitä koskevasta uudesta työehtosopimuksesta.

Autoalalle on syntynyt neuvottelutulos

Julkaistu 18.01.2022 klo 14:45

Pron autoalan neuvottelukunta käsittelee neuvottelutuloksen kokouksessaan alkuillasta.

–  Pitkä neuvotteluprosessi on vihdoin saatu vietyä neuvottelutulokseen asti, ja vaikka se vei hieman odotettua pidempään, saatiin neuvottelut maaliin hyvässä yhteishengessä, sopimusalavastaava Ville Varila toteaa.

Sopimus koskee noin 3 500 toimihenkilöä. Sopimus tulee voimaan ja sen sisällöstä tiedotetaan tarkemmin, kun liittojen hallinnot ovat sen hyväksyneet.