Hyppää pääsisältöön

Ei niin pientä kysymystä, etteikö jäsenpalvelut vastaisi

Lakko uhkaa Helsingin ja Turun yliopistoja.
KirjoittanutPron vuosikertomus 2024
Lakko uhkaa Helsingin ja Turun yliopistoja.
Tarjoamme asiantuntevaa tukea ja apua jäsenyyteen ja vapaa-aikaan liittyvissä kysymyksissä. Tavoitteenamme on tarjota nopeaa, joustavaa ja nykyaikaista asiointia, joka vastaa jäsenten odotuksia ja tarpeita.

Millainen oli jäsenpalveluidemme vuosi 2024? 

Pron jäsenpalveluja kehitetään jatkuvasti monipuolisemmiksi ja joustavammiksi. Olemme erityisesti panostaneet digitaalisiin palveluihin, jotta jäsenet voivat tavoittaa meidät nopeasti ja vaivattomasti. Verkkosivuilla tarjottavat chat-palvelut tarjoavat reaaliaikaista apua, ja sähköinen asiointipalvelu mahdollistaa jäsenyyteen liittyvien asioiden hoitamisen tietoturvallisesti. Henkilökohtainen puhelinpalvelu takaa laadukkaan ja ystävällisen avun myös perinteisemmällä tavalla. Henkilökohtainen puhelinpalvelu sai jäsenten arvioissa paljon kiitosta ja suositteluhalukkuus-mittauksessa arvosanan 79.

Osallistuminen Pron IT-järjestelmien uudistamiseen ja tulevaisuuden palveluiden kehittämiseen on ollut merkittävä osa toimintaamme. Kartoitamme ja kehitämme organisaation sisäistä automaatiota, jotta tiedot pysyvät ajan tasalla ja tietoturvallisina.

Ajantasaista, modernia ja mutkatonta – aina jäseniä kuunnellen

Kehitämme teknologiaa, palvelupolkuja ja jäsenkokemusta. Tavoitteenamme on, että jokainen jäsen tuntee saavansa parasta mahdollista palvelua riippumatta siitä, minkä kanavan kautta he ottavat meihin yhteyttä.

Palvelupolkumme tulee olla saumaton ja mutkaton. Niin verkossa kuin puhelimitse tarjottavan palvelun tulee olla intuitiivisen helppokäyttöinen, ymmärrettävä ja ajantasainen: kehitämme jatkuvasti kanaviamme ja alustoja vastaamaan nykyteknologioita.

Tiedostamme jäsentemme ajan arvon ja pyrimme varmistamaan, että jäsenemme saavat tarvitsemansa avun ja tiedon nopeasti juuri silloin, kun he sitä eniten tarvitsevat.

Erityisiä painopisteitä palvelujen mittaaminen ja teknologiakehitys

Muodostimme vuonna 2024 suunnitelman siitä, kuinka nykyisten palveluiden mittaaminen voidaan toteuttaa yhdenmukaisesti Pron strategisten tavoitteiden mukaisesti. Lisäksi kehitimme yhdessä Pron tietohallinnon ja IT-arkkitehtuuriprojektin kanssa suuntaviivoja Pron teknologioille, jotta voimme entistä paremmin vastata jäsenten nykyisiin ja tulevaisuuden tarpeisiin. Tavoitteena on kokonaisvaltainen palvelujen ekosysteemi, jossa jokainen jäsen saa oman henkilökohtaisen avustajan ja neuvonantajan, joka tarjoaa räätälöityjä ratkaisuja ja ehdotuksia.

Hyödynnämme dataa ja analytiikkaa ennustamaan tulevia trendejä sekä kehittämään palveluja, jotka vastaavat jäsenten tulevaisuuden tarpeisiin jo tänään. Tämä matka vaatii jatkuvaa oppimista ja mukautumista. Jäsenemme ansaitsevat parasta, ja olemme sitoutuneet siihen täydestä sydämestämme.

 Yhteydenotot vuonna 2024

20 000
puhelua
25 000
sähköpostia
15 000
sähköisen asioinnin viestiä
8 500
livechat-viestiä
100 000
Onnibot -yhteydenottoa