Etsimme kaksikielistä viestintäasiantuntijaa

Kaksi nuorta ihmistä istuu  tietokoneen ääressä.
Tule kehittämään, suunnittelemaan ja toteuttamaan Ammattiliitto Pron alakohtaista jäsenviestintää ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen liittyvää viestintää. Kyseessä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus, mutta sijaisuuden päätyttyä avautuu vakinaisen työsuhteen mahdollisuus.

Etsimme kaksikielistä viestintäasiantuntijaa

Julkaistu 14.02.2024 klo 13:27

Keskeisiä tehtäviäsi ovat alakohtainen jäsen- ja mediaviestintä sekä yhteiskuntavaikuttamisen viestintä tärkeiden työelämäteemojen, kuten tasa-arvon, parissa. Lisäksi toivomme sinun ottavan osaa Pron ruotsinkielisen viestinnän kehittämiseen.

Odotamme sinulta kokemusta monipuolisista ja itsenäisistä viestinnän tehtävistä. Odotamme sinulta modernien viestintäkanavien sujuvaa hallintaa aina verkkosivuista, uutiskirjeistä ja tiedotejakelupalvelusta sosiaalisen median kanaviin.

Toimit joustavasti ja olet tottunut kantamaan itsenäisesti kokonaisvastuuta. Sinulla on erinomaiset verkostoitumis-, yhteistyö- ja tiimityötaidot. Osaat priorisoida vastuullasi olevat työtehtävät ja viet ne jämäkästi maaliin. Arvostamme innovatiivista, suunnitelmallista ja joustavaa työotetta. Sinulla on tehtävään soveltuva tutkinto. Tehtävä edellyttää natiivitason suomen ja ruotsin osaamista.

Kyseessä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus. Ennakoimme kuitenkin jo tässä vaiheessa liiton ruotsinkielisestä viestinnästä vastaavan asiantuntijan eläköitymistä, joten perhevapaan sijaisuuden päätyttyä avautuu vakinaisen työsuhteen mahdollisuus. Tällöin keskeisiä työtehtäviä olisivat ruotsinkielisen viestinnän toteuttaminen ja muut erikseen määritellyt viestintävastuut.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden edistää yhteiskunnallisesti vaikuttavia työelämäteemoja ja rakentaa nykyajan joukkovoimaa sekä sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää, tasa-arvoista yhteiskuntaa. Tässä tehtävässä saat koko organisaation ja omiesi vankkumattoman tuen ja mahdollisuuden työskennellä yhteisten tavoitteiden eteen innostavassa työilmapiirissä. Meillä on erittäin kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustava työaika ja etätyömahdollisuus.

Toivomme uuden kollegamme aloittavan viimeistään 1.5.2024.

Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksineen osoitteeseen [email protected] 29.2.2024 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Salla Matilainen, puh. 050 3040 794.