Katso tästä lomaan Pron jäsenen hyvät kesäedut

Kuvituskuva Pron kesäetuihin
KuvaAdobe Stock
Kuvituskuva Pron kesäetuihin
Lomareissuilla kannattaa hyödyntää Pron jäsenille neuvotellut rahanarvoiset edut niin yöpymisiin kuin kesän rientoihinkin. Tsekkaa ja säästä!

Jopa 40 prosentin alennuksia lomakohteisiin

Pron jäsenenä voit saada jopa 40 prosentin alennuksen liiton omista lomakohteista, joita ovat Levi Hotel Spa, Kustavin Lootholma sekä Kopparön ja Meri-Teijon virkistysalueet. Jäsenetuhinnat ovat voimassa myös Keurusharjulla, Ruka-Kurussa, Ruka Lodgessa ja Kirkkonummen Majvikissa. Alennukset saa käyttöön Pron jäsenkortilla ja koodilla prohinta.

Kustavin Lootholma

Saaristomeren upeat maisemat saavat takuuvarmasti akut latautumaan. Kustavin Lootholma on rauhaisassa paikassa meren äärellä, mutta silti palveluiden lähellä ja vain tunnin päässä Turusta. Tarjolla on laaja majoitusvalikoima mökkejä omilla saunoilla sekä paljuilla. Lootholma sopii niin veneilijälle, karavaanarille, autoilijalle kuin reppureissaajallekin.

Tammisaari Kopparö

Suomenlahden saaristosta, pääkaupunkiseudun läheltä, löytyy suosittu Tammisaaren Kopparön loma-alue. Meren rannalla voi lomailla niin lomamökeissä kuin omassa teltassakin. Alueella myös kesäaikana ravintola ja suosittu luontopolku.

Mathildedalin Meri-Teijo

Kun Teijon kansallispuiston upeat maisemat lähellä Mathildedalin ruukkialuetta kiinnostavat, kannattaa suunnata Meri-Teijon lomamökeille. Alue on luontoihmisen ja ulkoilijan paratiisi, ja silti Salon palvelut ovat vain puolen tunnin ajomatkan päässä. Meri-Teijoon pääset myös veneellä.

Lapin yötöntä taikaa

Kiinnostavatko Lapin yötön taika, pohjoinen luonto ja mahtavat tunturimaisemat? Pohjois-Suomessa Pro tarjoaa jäsenilleen kaksi eri vaihtoehtoa. Ruka-Kuru ja Ruka-Lodge kutsuvat prolaiset rauhoittumaan Koillismaan ainutlaatuiseen luontoon. Levi Hotel Spa ja Design Hotel Levissä voi rentoutua Tunturi-Lapissa, Kittilän kunnan Sirkan kylässä.

Lomahuoneistoja Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa

Prolaisen käyttöön on tarjolla jäsenhintaan Holiday Clubin viikko-osakkeita. Huoneistoista saa 25 prosentin alennuksen ympäri vuoden. Huoneistoja on Suomen lisäksi Ruotsin Åressa ja Espanjan  Calahondassa. Tarkemmat tiedot ja varausohjeet kohteittain löydät Pron mobiilisovelluksesta tai Pron sivuilta.

Äkkilähtöjä 50 prosentin alennuksella

Edullinen pikaloma kiikarissa? Tsekkaa perjantaisin Holiday Clubin varaussivulta äkkilähdöt, joissa lomahuoneistot varataan 50 prosentin alennuksella. Uudet äkkilähdöt päivitetään sivuille perjantaisin klo 9 mennessä.

Muut majoitus- ja risteilyedut

Tsekkaa myös muut liiton lomakohteet. Jäsenetuhinnat ovat voimassa Keurusharjulla ja Kirkkonummen Majvikissa. Keski-Suomen Keurusharjun loma-asunnoista prolaiset saavat kolmenkymmen prosentin alennuksen normaalihinnoista. Kirkkonummella, Espoonlahden rannalla sijaitsevassa Majvikissa on tarjolla jäsenetuhintainen majoitus, päivällinen ja lounas. Jugendlinnan tai ravintolasalin voi vuokrata perhejuhliin alennuksella.

Ikaalinen Spa & Resort tarjoaa 30 prosentin alennuksen majoituksen päivän hinnasta. Majoitukseen sisältyy aamiainen sekä kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö.

Lisäksi voit risteillä laivoilla etuhintaan ja yöpyä alennettuun hintaan hostelleissa niin Suomessa kuin muuallakin maailmalla.

Vaihtuvat kesäedut jokaiseen makuun

Lomakohteiden ja yöpymisten lisäksi Pron jäsenille on tarjolla vaihtuvia kesäetuja moneen menoon ja tilanteeseen ympäri Suomen. Kaikkiin kesäetuihin voit tutustua täällä. Tässä muutama esimerkki:

Nauti luonnossa liikkumisesta, golfaamisesta tai muusta aktiivisesta harrastamisesta Vierumäellä

Monipuolinen urheilun-, liikunnan- ja vapaa-ajankeskus Vierumäki tarjoaa Pron jäsenille verkkokaupasta 30 prosentin alennuksen päivän hinnasta, kun majoitut hotelleissa, sporttimajoituksissa, rantamökeissä tai huvilassa. Lisäksi majoittuvien asiakkaiden etuna  on 10 prosentin alennus pyörä- ja kenttävarauksista.

Seikkaile pääkaupunkiseudun Laguuneissa, Oulun Huikiassa tai Ähtärissä

Merellinen elämyskeskus Laguuni Espoon Keilaniemessä, Helsingin Hietsussa ja Mustikkamaalla tarjoaa 10 prosentin alennuksen saunavuoroista, peruskajakkien ja  sup-lautojen vuokraushinnoista, vesipuistolipusta ja wakeboarding-tunnista. Ryhmät saavat 15 prosentin alennuksen. Seikkailupuisto Huikiassa Oulussa 15 prosentin alennuksen lipun hinnasta.  Ähtäri Zoo antaa prolaisille 10 prosentin alennuksen porttihinnoista.

Lomakirjat kuulokkeisiin

Kesällä on mainio hetki loikoilla riippumatossa, rannalla tai laiturilla äänikirjoja kuunnellen. Pron jäsen saa ilmaisen 7 viikon kokeilujakson Nextory-palveluun elokuun loppuun saakka. Voit kuunnella ja lukea yli 400 000 kirjaa rajattomasti jopa offline-tilassa.

Pron jäsenenä olet Turvassa

Muistathan, että olet lomalla turvassa. Pro on ottanut jäsenilleen vakuutusyhtiö Turvasta jäsenvakuutuksen, joka sisältää vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutuksen. Tapaturmavakuutus on voimassa vapaa-ajalla kaikkialla maailmassa. Matkustajavakuutus on voimassa vapaa-ajan matkoilla kaikkialla maailmassa.

ProStoori kertoo työelämän uusimmat vinkit ja ilmiöt

Liity sähköpostilistalle ja saat ProStoori-uutiskirjeen sähköpostiisi kerran kuukaudessa.