Kemian alalle on syntynyt neuvottelutulos

Neuvottelijat_tesneuvotteluissa
Ammattiliitto Pron ja Kemianteollisuus ry:n neuvotteluissa saavutettiin eilen illalla neuvottelutulos toimihenkilöiden uudesta työehtosopimuksesta. Pron kemianalan neuvottelukunta käsittelee neuvottelutuloksen keskiviikkona 19.1 ja Pron hallitus torstaina 20.1.

Kemian alalle on syntynyt neuvottelutulos

Julkaistu 18.01.2022 klo 09:04

–  Neuvottelut sujuivat alusta alkaen hyvässä yhteishengessä työtaistelu-uhat välttäen, sopimusalavastaava Taru Reinikainen toteaa.

Sopimus koskee 9 000 toimihenkilöä. Se tulee voimaan, kun molempien liittojen hallinnot ovat hyväksyneet neuvottelutuloksen.  Sopimuksen sisällöstä tiedotetaan liittojen hallintojen kokousten jälkeen loppuviikosta.