Levi Hotel Spa on Suomen paras hotellin kylpylä

Levi Hotel Spassa on altaita moneen makuun.
Levi Hotel Spa nappasi jälleen voiton kansainvälisessä kilpailussa. Asiakkaidensa näköinen kylpylä luottaa hyvään palveluun ja pitkäjänteiseen työhön.

Levi Hotel Spa on Suomen paras hotellin kylpylä

Julkaistu 10.10.2023 klo 14:48

Levi Hotel Spa palkittiin World Spa Awards -kilpailussa, missä se vei voiton Suomen paras hotellin kylpylä -sarjassa. Voitto oli jo toinen arvostetussa kilpailussa. Edellisen kerran Levi Hotel Spa voitti vuonna 2021.

Tunnelmat olivat katossa voiton jälkeen.

– Ihan mahtavaa. Olemme tavattoman ylpeitä kylpylästämme, markkinointijohtaja Tarja Syrjänen iloitsee.

Syrjäsen mukaan menestys pohjautuu asiakkaiden kuuntelemiseen ja pitkäjänteiseen työhön. Lapin ensimmäinen kylpylä avattiin vuonna 1986, minkä jälkeen sitä on kehitetty määrätietoisesti ja palveluita on lisätty asiakkaiden toiveita kuunnellen.

Levi Hotel Spa saakin asiakkailta kiitosta monipuolisuudestaan ja hyvästä suunnittelusta. Kylpylässä on paljon erilaisia altaita: sieltä löytyy niin, kuuma- ja kylmävesiallas sekä kuntoilu- ja juoksuallas. Lapsille on omat altaansa, joissa perheen pienimpien on mukavaa ja turvallista pulikoida.

– Asiakkaiden palaute on meillä hyvin tärkeää ja pyydämme sitä aktiivisesti. Käynnin jälkeen asiakas voi jättää meille palautteen esimerkiksi Googlen, TripAdvisorin tai oman palautejärjestelmämme kautta.

Lumen ja luonnon lumoa

Lumi ja luonto houkuttelevat kansainvälisiä matkailijoita Levi Hotel Spahan. Kylpylähotellin ovat ottaneet omakseen esimerkiksi englantilaiset perheet, jotka tulevat usein nauttimaan isovanhempien kera. Samoin Keski-Euroopasta on paljon tulijoita, joiden ikä vaihtelee vauvasta vaariin.

Eurooppalaiset vieraat viipyvät usein viikon verran. Siinä ajassa he ehtivät nauttia niin kylpylästä kuin erilaisista oheispalveluista. Levi Hotel Span ravintolassa maistuvat luonnon antimet ja paikalliset herkut kuten poro ja lohi. Kuntoilijat pääsevät treenaamaan Lapin parhaaseen kuntosaliin, ja Day Spassa on tarjolla niin hierontaa kuin kasvohoitojakin. Lisäksi lähellä ovat Levin rinteet sekä erilaiset elämys- ja matkailupalvelut. Jos hyvin käy, reissun kruunaavat näyttävät revontulet.

Myös kotimaan matkailijat ovat ottaneet kylpylän omakseen. Päiväretkiä kylpylän kuohuihin tehdään niin omalla autolla kuin bussillakin. Syrjäsen mukaan perheiden tyypillinen päiväretki alkaa lasten leikkipaikassa, mistä jatketaan kylpylään ja päivän päätteeksi nautitaan herkullinen hampurilaisateria.

Kiitos kuuluu henkilökunnalle

Menestys ei ole mahdollista ilman hyvää henkilökuntaa.

– Asiakaspalvelu on taitolaji. Kiireestä huolimatta henkilökuntamme on aidosti läsnä asiakkaiden kanssa, Syrjänen kiittää.

Hänen mukaansa henkilökunnan hyvä fiilis näkyy iloisuutena ja hymynä kävijöille.

–  Pyrimme olemaan rennon ystävällisiä.

Koska menestys tehdään yhdessä, nautitaan siitä myös yhdessä. Levi Hotel Span henkilökunta juokin pian porukalla makoisat kakkukahvit voiton kunniaksi.

Ammattiliitto Pro on Levi Hotel Span suurin omistaja.