Mobiilisovellus korvaa muovisen jäsenkorttisi – Lataa sovellus ja nauti eduistasi

Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset
Ammattiliitto Pron jäsenenä nautit monista eduista ja palveluista. Mobiilijäsenkortilla käytät kaikkia etujasi helposti. Jos et ole vielä ladannut sovellusta, tee se jo tänään.

Julkaistu 28.01.2022 klo 09:40

Pron nykyisten muovisten jäsenkorttien voimassaolo päättyi vuoden 2021 lopussa eikä muovisia jäsenkortteja paineta enää lisää. Jos sinulla on jo puhelimessasi Pron mobiilisovellus, sinun ei tarvitse tehdä mitään – kaikki upeat jäsenetumme ovat jatkossakin taskussasi.

Jos sinulla ei vielä ole mobiilisovellusta, se kannattaa ladata nyt. Lataaminen on helppoa: Löydät sovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta nimellä Ammattiliitto Pro. Saat sen maksutta Android- tai iOS-älypuhelimeen. Katso latausohjeet täältä.

Mobiilisovellus on paljon muutakin kuin jäsenkortti: mobiilista löydät matkavakuutustiedot, luet uutisia, bongaat alueelliset etusi ja kiinnostavimmat koulutuksemme, päivität omia tietojasi ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa muutamalla pyyhkäisyllä. Se toimii myös vakuutuskorttina matkoillasi.

Mobiilikortti on ekologinen vaihtoehto muoviselle jäsenkortille. Luonto kiittää, kun käytämme digitaalisia palveluita ja vähennämme yhdessä muovin määrää.

Senioreiden jäsenkortin saat nyt digitaalisena. Löydät sen kirjautumalla Proplussaan ja klikkaamalla kohtaa ”Jäsentietoni”. Jäsenkortin saat ladattua käyttöösi sinisestä painikkeesta ”Näytä jäsenkortti”. Voit tulostaa sen paperisena tai tallentaa laitteesi näytölle. Muovisia jäsenkortteja ei ole enää saatavilla

Jäsenedut saa käyttöön näyttämällä jäsenkorttia – muista hyödyntää jäsenyyttäsi.

Haluatko tietää jäsennumerosi?

Jäsennumeron löydät Pron mobiilisovelluksesta, Proplussan jäsentiedoistasi tai voit tilata sen lomakkeella.