Hyppää pääsisältöön

Mobiilisovellus korvaa muovisen jäsenkorttisi – Lataa sovellus ja nauti eduistasi

Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset
Ammattiliitto Pron jäsenenä nautit monista eduista ja palveluista. Mobiilijäsenkortilla käytät kaikkia etujasi helposti. Jos et ole vielä ladannut sovellusta, tee se jo tänään.

Julkaistu 14.10.2021 klo 09:40
Uutiset

Pron nykyisten muovisten jäsenkorttien voimassaolo päättyy vuoden 2021 lopussa eikä muovisia jäsenkortteja paineta enää lisää. Jos sinulla on jo puhelimessasi Pron mobiilisovellus, sinun ei tarvitse tehdä mitään – kaikki upeat jäsenetumme ovat jatkossakin taskussasi.

Jos sinulla ei vielä ole mobiilisovellusta, se kannattaa ladata nyt. Lataaminen on helppoa: Löydät sovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta nimellä Ammattiliitto Pro. Saat sen maksutta Android- tai iOS-älypuhelimeen. Katso latausohjeet täältä.

Mobiilisovellus on paljon muutakin kuin jäsenkortti: mobiilista löydät matkavakuutustiedot, luet uutisia, bongaat alueelliset etusi ja kiinnostavimmat koulutuksemme, päivität omia tietojasi ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa muutamalla pyyhkäisyllä. Se toimii myös vakuutuskorttina matkoillasi.

Mobiilikortti on ekologinen vaihtoehto muoviselle jäsenkortille. Luonto kiittää, kun käytämme digitaalisia palveluita ja vähennämme yhdessä muovin määrää.

Nykyisellä jäsenkortilla saa bensaedun vuoden 2024 loppuun asti

Vaikka nykyisten muovisten jäsenkorttien voimassaolo päättyy vuoden 2021 lopussa, kortin bensaetu kuitenkin jatkuu. Nykyisellä jäsenkortilla saa alennusta bensasta vuoden 2024 loppuun asti.

Teboil avaa tämän vuoden aikana verkkopalvelun, johon kirjautumalla prolaiset saavat bensaedun ilman muovikorttia.  Tiedotamme tästä myöhemmin lisää.

Seniorit saavat jatkossakin muovisen jäsenkortin, sillä mobiilisovellus ei ole heidän käytettävissään.  Uusi jäsenkortti tulee heille alkuvuodesta.  Se on voimassa vuosina 2022-2024, kun senioriyhdistyksen vuosittainen jäsenmaksu on maksettu.

Jäsenedut saa käyttöön näyttämällä jäsenkorttia – muista hyödyntää jäsenyyttäsi.