Neuvottelut elintarvikealan vuoden 2023 palkoista on aloitettu

Kuvassa elintarvikealan neuvottelijat 10.1.
Ammattiliitto Pro ja työnantajia edustava Elintarviketeollisuus ry aloittivat elintarviketeollisuuden toimihenkilöitä koskevat palkkaneuvottelut 10. tammikuuta.

Neuvottelut elintarvikealan vuoden 2023 palkoista on aloitettu

Julkaistu 11.01.2023 klo 10:45

Elintarviketeollisuuden palkkaneuvottelut käynnistyivät eilen tiistaina 10. tammikuuta. Seuraavan kerran neuvotteluosapuolet tapaavat huomenna torstaina 12. tammikuuta.

Pron neuvottelijoina toimivat teollisuussektorin johtaja Anssi Vuorio, sopimusalavastaava Oili Leskelä-Mustonen ja neuvottelukunnan puheenjohtaja Johanna Renlund (Snellmanin Lihanjalostus Oy) sekä varapuheenjohtaja Pasi Raitanen (Oy Sinebrychoff Supply Company Ab).

Kuvassa vasemmalla Antti Hakala, Maarit Leppänen ja Samuli Nissinen. Oikealla Pron neuvottelijat Pasi Raitanen, Anssi Vuorio, Johanna Renlund ja Oili Leskelä-Mustonen.