Neuvottelut uudesta ICT-alan työehtosopimuksesta alkoivat

ICT-alan neuvottelut
Neuvottelut uudesta ICT-alan toimihenkilöiden työehtosopimuksesta alkoivat eilen. – Neuvotteluissa kävimme läpi kummankin osapuolen tavoitteita otsikkotasolla, kertoo sopimusalavastaava.

Neuvottelut uudesta ICT-alan työehtosopimuksesta alkoivat

Julkaistu 18.01.2023 klo 09:00

Ammattiliitto Pro ja työnantajaliitto Palta neuvottelivat eilen tiistaina 17. tammikuuta ICT-alan toimihenkilöiden uudesta työehtosopimuksesta.

– Neuvotteluissa kävimme läpi kummankin osapuolen tavoitteita otsikkotasolla. Jatkamme neuvotteluita ensi viikon perjantaina 27. tammikuuta ja silloin käymme tavoitteita läpi yksityiskohtaisesti, sopimusalavastaava Mika Mäkelä kertoo.

ICT-alan työehtosopimus on voimassa 28.2.2023 asti.

Neuvotteluihin osallistuvat neuvottelukunnan puheenjohtaja Eva-Marie Penttilä ja varapuheenjohtaja Juha Kivistö. Pron toimistosta neuvotteluihin osallistuvat puheenjohtaja Jorma Malinen, johtaja Antti Hakala sekä sopimusalavastaavat Arto Heikkilä, Mikko Honkanen ja Mika Mäkelä

ICT-alan neuvottelukunnan jäsenet ovat puheenjohtaja Eva-Marie Penttilä (Telia), varapuheenjohtaja Juha Kivistö (Elisa), Mirka Fors (DNA), Ulla-Maija Kentta (Enersense), Harri Kilponen (Eltel), Katja Komeza (DNA), Pasi Laakkonen (Erillisverkot), Marko Mustonen (Telia), Jukka Mutanen (Elisa) ja Teemu Ruuskanen (Voimatel).

Kuvassa ICT-alan neuvottelijat.