Oletko ehdolla aluevaaleissa? Luo itsellesi ehdokassivu Pron verkkosivustolle

vaaliteemainen kuvituskuva
Ensimmäisissä aluevaaleissa valitaan päättäjät hyvinvointialueille tammikuun 23. päivänä. Pro tukee ehdokkaana olevien jäsentensä kampanjointia tuomalla ehdokkaat ja liiton jäsenet yhteen.

Oletko ehdolla aluevaaleissa? Luo itsellesi ehdokassivu Pron verkkosivustolle

Julkaistu 02.12.2021 klo 12:33
Kuvaaja Shutterstock

Pron ehdokkaat voivat luoda oman ehdokassivunsa Pron verkkosivuille. Ohjeet sivun täyttämiseen löydät jäsenkirjeestä, joka lähetettiin jäsenille 2.12. Seniorijäsenten kirje lähtee 3.12. Ehdokkaita pääset tarkastelemaan kotisivuillamme .

Pron aluevaali-illat

Pro järjestää prolaisille aluevaaliehdokkaille 11. ja 12.1.2022 keskustelutilaisuuden hyvinvointialueiden sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottamisesta jatkossa. Ilmoittaudu mukaan seuraamaan keskustelua.

Keskustelutilaisuuksien tallenteet tulevat katsottaviksi myös verkkosivulle tilaisuuksien jälkeen.

11.1. Sosiaalipalveluiden tuottaminen hyvinvointialueella klo 17-18.00
    12.1. Terveyspalveluiden tuottaminen hyvinvointialueilla klo 17-18.00

Aluevaaliehdokkaille lähetetään tilaisuuksiin henkilökohtainen kutsu, joten jos olet ilmoittautunut prolaiseksi ehdokkaaksi, seuraathan sähköpostiasi!

Pron tavoitteet aluevaaleissa 2022

Pro on myös hyväksynyt omat aluevaalitavoitteensa. Tavoitteet on asetettu jäsenistölle tehdyn arvokyselyn pohjalta ja niistä nousee esiin viisi pääkohtaa.

• Vanhusten kotihoidon saatavuuden ja laadun parantaminen

• Lasten ja nuorten hyvinvointipalveluja lisättävä

• Terveyskeskus -ja lääkäripalvelut toteutettava hoitoa tarvitsevan lähtökohdista

• Sairaankuljetuksen ja pelastustoimen ehdittävä ajoissa perille

• Verotus ei saa nousta

Äänestä vaaleissa

Kannustamme kaikkia jäseniämme äänestämään Pron aluevaaliehdokkaita!

Jos et ole saanut jäsenkirjettä, otathan yhteyttä jäsenpalveluihin