Pron jäsen kirmaa kesään edut mukanaan

lootholman uudet mökit
Pron jäsenille on tarjolla rahanarvoisia etuja moniin loma-ajan rientoihin. Mieliipä matkalle luonnon helmaan tai hotelliin, Pron jäsenenä yöpyy edullisemmin.

Pron jäsen kirmaa kesään edut mukanaan

Julkaistu 17.05.2023 klo 08:22
ProStoori
Kirjoittanut
Verna Julkunen
Kuvaaja Lootholma

Jäsenet saavat alennuksia niin hotelli- kuin loma-asuntomajoituksessakin. Liiton omat lomakohteet Levi Hotel Spa, Kustavin Lootholma, Kopparön ja Meri-Teijon virkistysalueet tarjoavat jäsenille 40 prosentin alennuksen majoituksista. Jäsenetuhinnat ovat voimassa myös Keurusharjulla, Ruka-Kurussa ja Kirkkonummen Majvikissa. Alennukset saa käyttöön Pron jäsenkortilla.

Kustavin Lootholma

Kustavin Lootholma on kaunis lomakohde Saaristomeren upeissa maisemissa. Lootholman jo ennestään laajaan majoitusvalikoimaan tulee lisää vaihtoehtoja, kun alueelle valmistuu toukokuun 2023 aikana kahdeksan hotellihuonetasoista 35 neliön mökkiä omilla saunoilla. Lisäksi valmistuu neljä isompaa, neljän makuuhuoneen parvellista mökkiä omilla saunoilla ja paljuilla. Nämä kaikki ovat varattavissa kesällä 2023 ja tulevat näkyviin varausvaihtoehdoissa valmistuttuaan. Pron jäsenet saavat neljänkymmenen prosentin alennuksen.

Lootholmaan pääsee myös veneellä, ja alueella on 120-paikkainen vierasvenesatama sekä leirintäalue. Alueelta löytyy lisäksi vastikään uusittu ravintola.  Kokousmyynti uusi juttu normaalin vapaa-ajan matkustamisen lisäksi. Kesälauantaisin ravintolassa soi musiikki. Kesän ohjelma päivittyy verkkosivuille https://lootholma.fi/.

Kesäkauden ulkopuolella ravintola on varattavissa yksityistilaisuuksiin ja rannassa on 20 hengen kokoustila, jota voi varata saunoilla tai ilman.

Muut liiton lomakohteet

Jäsenetuhinnat ovat voimassa myös Keurusharjulla ja Kirkkonummen Majvikissa. Keski-Suomen Keurusharjun loma-asunnoista prolaiset saavat kolmenkymmen prosentin alennuksen normaalihinnoista. Kirkkonummella, Espoonlahden rannalla sijaitsevassa Majvikissa on tarjolla jäsenetuhintainen majoitus, päivällinen ja lounas. Jugendlinnan tai ravintolasalin voi vuokrata perhejuhliin alennuksella.

Pron jäsenet saavat 40 prosentin alennuksen Meri-Teijon lomamökeistä Teijon kansallispuiston hienoissa maisemissa. Meri-Teijo sijaitsee lähellä Mathildedalin ruukkialuetta, ja Salon kattavat ovat palvelut puolen tunnin ajomatkan päässä.

Ruka-Kuru taas kutsuu prolaiset rauhoittumaan Kuusamon luontoon ja Levi Hotel Spa ja Design Hotel Levissä voi rentoutua tunturi-Lapissa, Kittilän kunnan Sirkan kylässä. Tarjolla on standard-huoneita, minikeittiöllisiä perhehuoneita, sviittejä sekä superior-huoneita. Kylpylässä on 17 erilaista allasta, ja perheen pienimmille löytyy omia matalia altaita. Pron jäsen majoittuu hotellissa 40 prosentin alennuksella normaalihinnasta.

Lomahuoneistot jäsenhintaan

Prolaisen käyttöön on tarjolla jäsenhintaan Holiday Clubin viikko-osakkeita. Edut ovat ympärivuotisia. Tarkemmat tiedot ja varausohjeet kohteittain löydät Pron mobiilisovelluksesta tai Pron sivuilta.

Lomahuoneistoja on tarjolla seuraavissa kohteissa:

Espanjan Calahonda

Turku, Caribia

Vuokatti, Katinkulta

Kuusamon Tropiikki

Ruka

Naantali

Savonlinnan Punkaharju

Pyhä

Saariselkä

Saimaa

Salla

Tampereen kylpylä

Ruotsin Åre

Lisäksi saat etuja muun muassa risteilyistä ja alennusta hostelleista, lue lisää

Vaihtuvat kesäedut jokaiseen makuun

Pron jäsenille on tarjolla vaihtuvia etuja moneen menoon ja tilanteeseen ympäri Suomen. Etuja voi hakea esimerkiksi etutyypeittäin tai alueittain. Tässä muutama esimerkki:

Lomakirjat kuulokkeisiin

Pron jäsen saa ilmaisen 45 päivän pääsyn Nextoryyn. Voit kuunnella ja lukea yli 400 000 kirjaa rajattomasti jopa offline-tilassa. Nextory on seuralainen muun muassa lentomatkoille! Etu on voimassa toistaiseksi Nextoryn uusille asiakkaille.

Seikkailemaan Huikiaan

Seikkailupuisto Huikia tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä köysiseikkailun parissa. Puistoissa liikutaan pääsääntöisesti erilaisilla puihin rakennetuilla radoilla vaijereiden varassa. Puistoissa on radat niin aikuisille kuin lapsille, eikä seikkailu vaadi mitään erityisosaamista tai aiempaa kokemusta kiipeilystä. Puistot sijaitsevat Oulussa ja Tuurissa.

Yöpymään Clarioniin

Clarion Hotel Helsingin 78 metriä korkeat tornit ovat yksi Helsingin tunnetuimmista maamerkeistä. Hotellissa on muun muassa hulppea 16. kerroksen kattouima-allas.  Yöpymisen saa 20 prosentin alennuksella päivän huonehinnasta.

Tutustu kaikkiin vaihtuviin kesäetuihin.