Suunnittelu- ja konsulttialan tes-neuvotteluissa vielä isoja asioita auki

Neuvottelijat_tes-pöydässä
Ammattiliitto Pron suunnittelu- ja konsulttialan tes-neuvotteluita jatkettiin tänään 23. marraskuuta. Neuvotteluissa on käsitelty perusteellisesti osapuolten tavoitteita, mutta isoja asiakokonaisuuksia on vielä ratkaisematta.

Suunnittelu- ja konsulttialan tes-neuvotteluissa vielä isoja asioita auki

Julkaistu 23.11.2021 klo 14:35

Pron suunnittelu- ja konsulttialan neuvottelukunta kokoontui eilen maanantaina 22.11. käsittelemään neuvottelutilannetta laajennetulla kokoonpanolla. Neuvottelijat saivat kokoukselta evästystä neuvottelupöytään.

– Toivottavasti jo torstain neuvottelussa löydämme tekstikysymyksistä yhteisymmärryksen. Palkkaratkaisusta emme ole keskustelleet vielä lainkaan, neuvottelukunnan puheenjohtaja Veli-Matti Salminen ja varapuheenjohtaja Joanna Leino toteavat.

Neuvotteluita jatketaan torstaina 25. marraskuuta.