Teknologiateollisuuden neuvotteluissa ei edistymistä – neuvotteluja jatketaan ensi viikolla

Tes-neuvottelut jatkuvat
Ammattiliitto Pron teknologiateollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluita jatkettiin eilen 15.12. Lähentymistä palkkaratkaisun osalta ei tapahtunut.

Julkaistu 16.12.2021 klo 10:49

Pron ehdoton edellytys on palkankorotus, joka takaa kaikille toimihenkilöille riittävän ansioiden kehittymisen.

Seuraava neuvotteluaika sovittiin maanantaille 20.12. Pron neuvottelukunta käsittelee neuvottelutilannetta ja Pro päättää jatkotoimenpiteistä lähiaikoina.