Tule meille työkaveriksi Prohon

Nainen ja mies hymyilevät selätysten kuvassa.
Oletko assistentti, jonka sydän sykkii koulutus- ja henkilöstöasioille? Vai asuuko sisälläsi sopimusasiantuntija, joka haluaa neuvoa ja tukea jäseniämme Tampereen, Seinäjoen ja Vaasan alueella?

Tule meille työkaveriksi Prohon

Julkaistu 09.03.2022 klo 15:06

Etsimme sopimusasiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Sijoituspaikkana on lähtökohtaisesti Tampere. Sopimusasiantuntija tukee jäsenten edunvalvontaa työpaikoilla Tampereen ja Seinäjoen/Vaasan aluetoimistojen alueella, antaa sopimus- ja työsuhdeneuvontaa sekä hoitaa erimielisyysneuvotteluja. Jäsenhankinta on keskeinen osa työtä. Lisäksi tehtävään kuuluu koulutusta ja alueellista vaikuttamista.

Lisäksi etsimme assistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Helsingin Kalasatamaan. Assistentti hallinnoi koulutustapahtumia sähköisessä tapahtumajärjestelmässä (eTapahtuma), hoitaa koulutusten käytännön järjestelyjä ja ohjeistaa osallistujia. Verkkokoulutuksissa assistentti toimii moderaattorina. Henkilöstöasioissa tehtäviin kuuluu esimerkiksi rekrytointiin ja perehdyttämiseen liittyvät tehtävät sekä Mecpo HR-ohjelman pääkäyttäjän tehtävät.

Lue lisää sopimusasiantuntijan tehtävästä täältä ja assistentin tehtävästä täältä. Haku päättyy 15.3. klo 16.