Yhdessä vahvana tulevaisuuteen

Vakuutusväen Liitto yhdistyy vuodenvaihteessa Ammattiliitto Prohon. Videolla Pron puheenjohtaja Jorma Malinen ja Vakuutusväen Liiton puheenjohtaja Liisa Halme kertovat liittojen yhdistymisen merkityksestä.

Yhdessä vahvana tulevaisuuteen

Julkaistu 26.10.2020 klo 10:00
ProTV

ProTV

Kuluvan vuoden ajan valmisteltu fuusioituminen sai lopullisen päätöksensä lokakuun puolivälissä. Vakuutusväen Liitto päätyi jatkamaan toimintaansa Prossa.

Liittojen yhdistymiseen vaikuttivat muun muassa edunvalvonta, laajemmat palvelut, edut ja resurssit.

Mitä fuusiolta on odotettavissa? ProTV:n videolla Pron Malinen ja VvL:n Halme kertovat.