Hyppää pääsisältöön

Ammattiliitto Pro

Kolme naista viettää aikaa yhdessä.

Ammattiliitto Pro

Ammattiliitto Pro on työelämän edunvalvoja, jonka tehtävä on tukea jäsentensä toimeentuloa, osaamista ja hyvinvointia. Edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista yhteiskuntaa. Olemme monialainen ammattiliitto, joka tarjoaa yhteisön alasta, asemasta ja elämäntilanteesta riippumatta. Teemme töitä, jotta jäsenillämme menisi paremmin!
Oodi-kirjasto Helsingissä
Tavoitteena elinvoimaiset kunnat - kuntavaalit 2021
Oodi-kirjasto Helsingissä

Kuntavaalit käydään Suomessa keväällä 2021. Ammattiliitto Pron kuntavaaliteemoissa puhutaan elinvoimaisten kuntien puolesta. Kannustamme jäseniämme asettumaan ehdolle kuntavaaleissa, sillä kunnissa päätetään iso osa yhteiskunnan palveluista ja niiden tasosta. Kuntapäättäjät vaikuttavat päätöksillään muun muassa asuntorakentamiseen, teiden ylläpitoon, puhtaaseen elinympäristöön, koulujen korjaamiseen, päiväkotien sijoittumiseen sekä kuntien elinvoimaisuuteen.

Pron vuosi 2019

Mitä tapahtuikaan vuonna 2019? Lue täältä tiivistelmä liiton toimintakertomuksesta.

Tavoitteemme vuodelle 2021

Tavoitteemme on, että jäsenemme kokevat työelämän oikeudenmukaiseksi ja ovat tyytyväisiä omaan asemaansa työmarkkinoilla.

Silmälasit kartalla, Eurooppa ja pohjoismaat
Vaalit Suomessa

Lue täältä aiemmat vaaliteemamme mm. kuntavaaleissa ja eduskuntavaaleissa

Kädet kirjottavat
Lausunnot

Lue täältä lausuntojamme mm. työmarkkinoihin, elinkeinopolitiikkaan ja julkiseen talouteen.

Maapallo
Kansainvälisyys

Näin vaikutamme osana kansainvälistä ammattiyhdistysliikettä