Pron golfmestaruuskisat

Vanajanlinnantie 485
Harviala

Tapahtumat
Tervetuloa mukaan Ammattiliitto Pron golfmestaruuskisoihin, jotka tekevät paluun Hämeenlinnan Linnagolfissa 27.-28.7.2024! Valitse itsellesi sopivin osallistumispaketti ilmoittautumislomakkeella. Vaihtoehtojen kuvaukset löytyvät alta. Täyspaketti (50 € omavastuuosuus): Koe koko golfviikonlopun taika lauantaista sunnuntaihin. Täyspaketilla saat kaksi Green Feeta, pääsyn harjoitusalueille palloineen, bägikärryt, Gamebook-tulospalvelun, klubisaunan käytön pyyhkeineen sekä herkullisen noutopöytäruokailun klubiravintolassa sunnuntaina. Kisapaketti (30 € omavastuuosuus): Osallistu jännittävään kilpailupäivään sunnuntaina. Kisapaketilla saat Green Feen, pääsyn harjoitusalueille, bägikärryt, Gamebook-tulospalvelun, pääsyn klubisaunaan ja noutopöytäruokailun kisan jälkeen. Pelimuotona on yksilökilpailuna käytävät pistebogey (max HCP 36,0). Lisäksi palkitaan paras scratch-tulos miehissä ja naisissa, sekä pisin drive ja lähimmäksi lippua erikoiskilpailujen voittajat. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova, ja omavastuuosuus maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Peruutusoikeus päättyy 10.7.2024. Majoituskumppaninamme toimii Scandic City Hämeenlinna (Raatihuoneenkatu 16, 13100 Hämeenlinna). Hotellilta on noin 15 minuutin matka pelipaikalle. Varausta tehdessä lisää varaukseen koodi EVNT, niin saat huoneen alennettuun hintaan. Huonevaraukset ja majoituskustannukset majoittujat hoitavat itse. Lisätietoja ilmoittautumisesta 16.6.2024 saakka Sami Hänninen, sami.hanninen(a)proliitto.fi. Lisätietoja golfmestaruuskilpailusta antaa Petri Myllymäki, petri.myllymaki(a)metso.com tai p. 050 347 6364.