Jäsenetulomat loppuvuodelle 2020 tulevat varattaviksi - varausaika on muuttunut huhtikuulle

Rukan laskettelurinteessä
Pron jäsenille tarjolla olevien Holiday Club -kohteiden varaus syksylle ja talvelle 2020 aukeaa vasta keskiviikkona 15.4.2020 klo 10.

Julkaistu 27.02.2020 klo 08:40
ProStoori
Kirjoittanut
Verna Julkunen

Lomaviikkojen varaukset tehdään suoraan varausjärjestyksessä ilman erillistä hakuaikaa tai arvontaa, ole siis ajoissa paikalla. Sivusto saattaa ruuhkautua hetkellisesti, joten tilannetta kannattaa seurailla ja yrittää uudelleen hetken kuluttua.

Salla sopii lapsiperheille

Pron jäsen, laboranttina Medix Biochemicassa työskentelevä Eija Korhonen vietti joulua 2019 Sallassa perheensä kanssa. Espoolainen matkusti yöjunalla lumettomasta etelästä hankien keskelle Itä-Lappiin.

Murtomaahiihtoa harrastava Korhonen pitää Sallaa erinomaisena kohteena lapsiperheille ja rauhaa kaipaaville, jotka eivät etsi yöelämää. Hän suosittelee erityisesti syksyä ja joulunaikaa lumivarmassa kohteessa. Laduille pääsee, ja laskettelurinne on aivan Holiday Club -majoituksen vieressä. Korhosen kolmivuotias lapsi viihtyi pulkkamäessä.

Sallassa pääsee laduille, ja laskettelurinne on aivan Holiday Club -majoituksen vieressä.

– Poropuistossa hän pääsi paijailemaan sarvipäitä turvallisesti äidin sylistä, ja lumilinnassa tavattiin joulupukki.

Molemmat vierailukohteet saavat Korhoselta kiitosta.

Eija Korhonen valmisti suurimman osan aterioista mökissä. Mutta muutaman kerran perhe söi alueen ravintoloissa. Sekä mökin varustelu että Sallan ravintolatarjonta olivat hänen mielestään hyvät, ja etenkin ravintola Kiela erinomainen.

Rukalla tekemistä ympäri vuoden

Toinen lumivarma Itä-Suomen kohde on Ruka. Pron jäsenten käytössä on Pulkkajärvellä sijaitseva Holiday Club -majoitus kelohonkaisissa mökeissä.

Ruka on yksi Euroopan lumivarmimpia hiihtokeskuksia ja parhaimmillaan rinne-elämyksen viimeistelevät puuterinpehmeät luonnonlumikinokset, joiden syntyyn Rukalla on otollinen ilmasto. Sekä laskettelijat että murtomaahiihdon harrastajat pääsevät Rukalla lumille jo syksyllä.

Ruka on yksi Euroopan lumivarmimpia hiihtokeskuksia.

Oulangan, Riisitunturin ja Hossan kansallispuistot sekä monet muut maisemallisesti hienot kohteet ympäri Kuusamoa kutsuvat retkeilemään ympäri vuoden. Esimerkiksi Oulangan kansallispuiston legendaarinen Karhunkierros tarjoaa elämyksiä myös talviaikaan: vapaana virtaavat, höyryävät kosket ovat näkemisen arvoiset.

Näin varaat majoituksen

• Voit varata Holiday Clubin vapaita lomaviikkoja kaudelle 23/2020–1/2021 keskiviikosta 15.4.2020 kello 10 alkaen suoraan varausjärjestelmästä reaaliaikaisena.

• Lisätiedot Holiday Clubin alennuksista sekä muista Pron lomaeduista löydät kirjautumalla omalla jäsennumerollasi Proplussaan. Tiedot löydät myös Pron mobiilisovelluksesta.

• Tarkat varausohjeet kohteittain löydät Proplussasta > Jäsenyys ja jäsenedut > Matkaedut > Holiday Clubin lomaviikot.

Hakuaikaa muutettu 24.3.2020 koronavirusepidemian vuoksi. (Muutettu päivä oli 25.3.2020.)