Kemian alan toimihenkilöiden tes-neuvottelut jatkuvat hyvässä yhteishengessä

förberedelser inför förhandlingarna
Ammattiliitto Pron ja Kemianteollisuus ry:n väliset työehtosopimusneuvottelut jatkuvat tänään 1.12. kello 17. Toistaiseksi neuvotteluissa on käsitelty ainoastaan tekstikysymyksiä.

Kemian alan toimihenkilöiden tes-neuvottelut jatkuvat hyvässä yhteishengessä

Julkaistu 01.12.2021 klo 13:32

– Tekstikysymyksissä on edetty hyvin, mutta edelleen on neuvoteltavaa. Esimerkiksi palkankorotuksista tai palkankorotusmallista ei ole vielä päästy keskustelemaan, sanoo Pron sopimusalavastaava Taru Reinikainen.

Aiemmin tänään kokoontuneen Pron kemian alan neuvottelukunnan mukaan neuvottelut näyttävät sujuvan asiallisessa hengessä. Pron kemian alan toimihenkilöiden työehtosopimusneuvottelut Kemianteollisuus ry:n kanssa alkoivat huomenna 3. marraskuuta.