Neuvottelutulokset HY247:lle ja Unigrafialle

Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluiden ja Unigrafian työehtosopimusneuvotteluissa on saavutettu neuvottelutulokset.

Neuvottelutulokset HY247:lle ja Unigrafialle

Julkaistu 31.03.2023 klo 15:00

Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluiden eli HY247:n työehtosopimusneuvotteluissa saavutettiin neuvottelutulos myöhään eilisiltana 30. maaliskuuta. Tänään perjantaina syntyi puolestaan neuvottelutulos Unigrafian työehtosopimusneuvotteluissa.

Sopimusten sisällöistä tiedotetaan, kun osapuolten hallinnot ovat käsitelleet neuvottelutulokset. HY247:n työehtosopimuksen osapuolina ovat Ammattiliitto Pro, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ja Sivistystyönantajat Sivista.  Unigrafian työehtosopimuksen osapuolina ovat Ammattiliitto Pro ja Sivistystyönantajat Sivista.