Pro Goes Future -sarjassa puhutaan työelämän huumehaitoista

Huumeet ja Työelämä Pro Goes Future -sarjassa
Päihteiden ja enenevässä määrin huumeiden käyttö näkyy ja tuntuu työpaikoilla. Pro Goes Future -jaksossa Pron johtaja Minea Pyykönen haastattelee Irti Huumeista ry:n toiminnanjohtaja Mirka Vainikkaa.

Pro Goes Future -sarjassa puhutaan työelämän huumehaitoista

Julkaistu 03.10.2022 klo 09:25

Tässä Pro Goes Future -sarjan jaksossa Pron johtaja Minea Pyykönen haastattelee Irti Huumeista ry:n toiminnanjohtaja Mirka Vainikkaa erityisesti huumeista työelämän ilmiönä ja läheisten kautta koko yhteiskuntaan vaikuttavana ongelmana.

Tervetuloa Ihmisarvoista Elämää! - Kohtaamisia Työelämässä -seminaariin 20. lokakuuta

Irti Huumeista ry:n ja Ammattiliitto Pron yhteisessä seminaarissa pohdimme työterveyshuollon ja henkilöstöjohtamisen keinoja ja resursseja puuttua huumeiden käyttöön, mutta toisaalta ottaa läheisen tilanne huomioon.

Tilaisuus on avoin ja maksuton, mutta vaatii ilmoittautumisen.  Se järjestetään 20.10. klo 9.30–15.30 Helsingissä Kalasatamassa, Työpajankatu 13 A, 00581 Helsinki. Osallistuminen on mahdollista paikan päällä tai etäyhteydellä.

Ilmoittaudu tästä 16. lokakuuta mennessä.

Työkaverilta voi kysyä neutraalisti syyttelemättä, mitä hänelle kuuluu ja onko kaikki varmasti hyvin. Siten voi ilmaista, että hänen jaksamisestaan ollaan huolissaan. Se on ikään kuin pelinavaus: on lupa kertoa.

- päihdelääkäri Sari Leinonen, seminaaripuhuja

Seminaarissa puhuvat lisäksi muun muassa asiantuntijalääkäri Riitta Työläjärvi, HR-asiantuntija Matti Räsänen ja työpsykologi Pablo Escartin Hamarinen.

Lisää tietoa ja katso koko ohjelma.

Irti Huumeista ry ja Ammattiliitto Pro pidättävät oikeuden mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin sekä tilaisuuden peruuttamiseen. Seminaaria voi seurata Twitterissä tunnisteella #IHPro22.

IH ja Pro