Pro hakee sopimusalavastaavaa

rekry
Tule meille kollegaksi: haemme sopimusalavastaavaa elintarviketeollisuuden sopimusalalle.

Pro hakee sopimusalavastaavaa

Julkaistu 20.01.2023 klo 12:03
Kirjoittanut
Pro Uutiset

Tule meille Helsinkiin Kalasatamaan

SOPIMUSALAVASTAAVAKSI

Ammattiliitto Pro hakee sopimusalavastaavaa työskentelemään Pron teollisuussektorille elintarviketeollisuuden sopimusalalle.

Tehtävänäsi on hoitaa sopimusalan sopimusneuvottelut ja antaa sopimus- ja työsuhdeneuvontaa. Lisäksi osallistut yhteiskuntavaikuttamiseen, jäsenistön koulutuksen suunnitteluun ja toteutukseen, työsuojeluasioihin sekä työpaikkatoiminnan tukemiseen ja jäsenhankintaan. Tehtävään saattaa sisältyä myös kansainvälisen edunvalvonnan tehtäviä.

Edellytämme sinulta työehtosopimustoiminnan ja työoikeudellisten normien hyvää tuntemusta.  Osaat esiintyä ja sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyö- ja asiakaspalvelutaidot. Olet hyvä neuvottelija. Sinulla on kyky työskennellä itsenäisesti mutta myös ryhmässä. Arvostamme elintarviketeollisuusalan tuntemusta sekä ruotsin ja englannin kielen taitoa sekä vähintään AMK-tason tutkintoa tai sitä vastaavia tietoja.

Tehtävän aloitusajankohta sovitaan myöhemmin. Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi tehtävään viimeistään 6.2.2022 klo 16.00 osoitteeseen [email protected].

Lisätietoja: teollisuussektorin johtaja Anssi Vuorio p. 050 564 5376

Ammattiliitto Pro on Suomen suurimpia ammattiliittoja 120 000 jäsenellään ja STTK:n suurin yksityisalan liitto. Olemme työelämän edunvalvoja, jonka tehtävä on tukea jäsentensä toimeentuloa, osaamista ja hyvinvointia. Edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista yhteiskuntaa. Olemme monialainen ammattiliitto, joka tarjoaa yhteisön alasta, asemasta ja elämäntilanteesta riippumatta. Teemme töitä, jotta jäsenillämme menisi paremmin! Liiton toimistossa työskentelee noin 150 henkilöä.