Pro ja Metsä Group ovat saavuttaneet työehtosopimusratkaisun mekaaniseen metsäteollisuuteen

Vakuutusalan neuvotteluissa syntyi neuvottelutulos
Ammattiliitto Pro ja Metsä Group ovat saavuttaneet työehtosopimusratkaisun 24. helmikuuta. Sopimus astuu voimaan 1.3.2022 ja on voimassa toistaiseksi.

Julkaistu 25.02.2022 klo 12:06

Työehtosopimusratkaisun osana on sovittu palkankorotuksista vuosina 2022, 2023 ja 2024. Pron hallitus käsittelee neuvottelutuloksen kokouksessaan viikolla 9.

Työehtosopimusratkaisu on sisällöltään samanlainen kuin Metsä Groupin kemiallisen metsäteollisuuden ja Ammattiliitto Pron välillä sovittu sopimusratkaisu. Sopimuksen sisältö noudattelee aiemman mekaanisen metsäteollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimusta, joka päättyy 28.2.2022.