Hyppää pääsisältöön

Pro Noste palvelee laajalla skaalalla

mona-lisa näreaho
Pro Noste on monipuolinen ja hyväksi arvioitu jäsenetu. Mona-Lisa Näreaho on tyytyväinen palvelun käyttäjä. Hän on käyttänyt erityisesti työnhakuun liittyviä palveluita ja ollut erittäin tyytyväinen saamaansa valmennukseen ja neuvoihin.

Pro Noste palvelee laajalla skaalalla

Julkaistu 25.03.2020 klo 18:05
ProStoori
Kirjoittanut
Verna Julkunen

Pron jäsen Mona-Lisa Näreaho on käyttänyt Pro Nosteen maksutonta henkilökohtaista uravalmennusta useammankin kerran työurallaan, ja on kokenut palvelun todella hyödylliseksi.

Työnhakuun liittyvässä uravalmennuksessa on mietitty valmentajan kanssa omia vahvuuksia ja niiden kiteyttämistä esimerkiksi CV:hen. Se on monesti asia, johon työnhakija kaipaa apua.

– Voisin väittää, että CV:ni on aika iskukykyinen tällä hetkellä, niin suomeksi kuin englanniksikin. Sain hyvät vinkit sen tekemiseen, Mona-Lisa Näreaho sanoo.

Näreaho kokee olleensa onnekas, langan päähän valmentamaan on aina löytynyt osaava henkilö, jonka kanssa myös kemiat ovat kohdanneet.

Pro Nosteesta monenlaista apua

Mona-Lisa Näreaho on hyödyntänyt Pro Nosteen palveluita sekä tilanteissa, jossa on miettinyt alan vaihtoa, että muutoin työtä hakiessaan.

Lisäksi hän on hyödyntänyt Pro Nosteen webinaaritarjontaa ajankohtaisista ja hyvinvointiaiheista sekä osallistunut esimiestyötä käsittelevään verkkokoulutukseen. Laajemmastakin koulutuksesta hän maksoi vain pienen omavastuun.

Tällä hetkellä Näreaho etsii töitä ja on luottavainen, että niitä myös löytyy. CV on kuosissa, ja työhakemuksen täyttämiseen saatu toimivat vinkit.

Hän pitää Pro Nosteesta saamaansa hyötyä suurena:

– Tiedän, mihin soitan, jos tarvitsen asiantuntevaa, tässä päivässä olevaa apua työllistymiseen.

Mona-Lisa Näreaho etsii tällä hetkellä töitä ja on luottavainen, että niitä löytyy.

Rahanarvoinen jäsenetu prolaisille

Pro Noste tarjoaa Pron jäsenelle henkilökohtaisen uravalmentajan, jolta saa vinkkejä, konkreettisia neuvoja ja tukea työuran eri vaiheissa. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Valmennus tapahtuu puhelimitse tai Skypen ääni- ja videoyhteyden välityksellä.

Pro Noste auttaa, kun pohtii uraa tai ammatin vaihtoa tai ryhtyäkö yrittäjäksi. Valmentaja antaa tukea ja inspiraatiota. Työnhakijat saavat neuvoja, miten menestyä ja loistaa työnhaussa ja mistä työpaikkoja löytää.

Valmentajan kanssa voi keskustella voi keskustella laaja-alaisesti eri aiheista, esimerkiksi osaamisen kehittämisestä, työn ja muun elämän yhteensovittamisesta, henkisen hyvinvoinnin ylläpitämisestä, ruokavalion kehittämisestä, pyytää sparrausta kehityskeskusteluun tai työhakemuksen ja cv:n laadintaan, kuten Mona-Lisa Näreahokin teki.

Video- ja webinaarikirjasto on itseopiskelun aarreaitta

Pro Noste tarjoaa myös huikean määrän – yli 150 – videota sekä webinaareja ja niiden tallenteita hyödynnettäväksesi juuri silloin kun haluaa. Kannattaa hyödyntää mahdollisuutta nyt, kun läsnäoloa vaativia seminaareja ja koulutuksia ei voi järjestää. Saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota, kenties kipinän uuteen ja parempaan minään.

Video- ja webinaarikirjasto on käytössä 24/7 Pro Noste -uraportaalissa, samasta, josta varataan aika valmentajalle.