Pron jäsenetulomat haussa– toimi heti!

Pron jäsenetuhintaiset lomaviikot
Pron jäsenetuhintaiset lomaviikot kaudelle 23/2021–01/2022 voi varata 17.3.2021 kello kymmenen alkaen. Varaukset tehdään suoraan varausjärjestyksessä ilman erillistä hakuaikaa tai arvontaa. Nyt jos koskaan kannattaa toimia!

Pron jäsenetulomat haussa– toimi heti!

Julkaistu 17.03.2021 klo 09:19
ProStoori
Kirjoittanut
Verna Julkunen

Jos mielii lomalle vaikkapa pohjoisen yöttömään yöhön, Pro tarjoaa jäsenilleen laadukasta majoitusta Holiday Club -kohteissa. Prolaisena saa huomattavan jäsenedun liiton omista Holiday Club -lomaviikoista useasta kohteesta Suomessa, Ruotsin Åressa ja Calahondassa Espanjassa. Prolaiset saavat lisäksi 25 prosentin alennuksen Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista. Lisätiedot saa kirjautumalla omalla jäsennumerolla Proplussaan tai Pron mobiilisovellukseeen.

Valittavana on esimerkiksi Itä-Lapin erämaassa sijaitseva Salla tai Saariselkä Inarin alueella.

Lisätiedot saa kirjautumalla omalla jäsennumerolla Proplussaan tai Pron mobiilisovellukseen.

Rentoa yhdessäoloa

Telialla asiantuntijana työskentelevä Tiina Ikävalko lomaili alkuvuodesta kolmatta kertaa Pron Holiday Club -kohteessa Saariselällä.

– Viikolla viisi olemme siellä aina olleet. Kun ei ole enää pieniä lapsia, emme ole sidottuja koulujen loma-aikoihin, Tiina Ikävalko kertoo.

Tällä kertaa Ikävalko osallistui lomaviikkoarvontaan, aiemmin hänen haluamansa kohde oli ollut muuten vapaana.  Hän on seuraillut verkosta, milloin kohteet tulevat hakuun.

Saariselän-lomalla Ikävalkolle tärkeää on arjesta irrottautuminen.

– Ulkoilu, rentoutuminen ja rauhalliset keskustelut ilman jatkuvia keskeytyksiä, hän luettelee lomanviettotapojaan.

Tällä kertaa lomailtiin ystäväperheen ja koiran kanssa, myös aikuinen tytär liittyi muutamaksi päiväksi seuraan. Koko seurue mahtui hyvin yöpymään kaksikerroksiseen huoneistoon.

Ikävalko seurueineen on murtsikkaihmisiä, joten mutkamäissä ei aika kulunut. Päiväretkillä käytiin niin Ivalossa, Inarissa kuin Tankavaarassakin. Auto lastattiin mukaan junaan, joten lähialueille tutustuminen sen avulla oli helppoa.

– Tykkään Saariselän kansainvälisestä tunnelmasta, Ikävalko kertoo.

Holiday Club Saariselkä sijaitsee tiiviisti rakennetussa kylässä, jossa myös palvelut ja aktiviteetit ovat lähellä. Harrastusmahdollisuudet ovat ainutlaatuiset luonnon ansioista: talviurheilulajien lisäksi Saariselällä voi nauttia muun muassa vaeltamisesta, lintu- ja kalastusretkistä sekä melonnasta. Saariselän kylpylä ja Aurora Spa -hemmotteluhoidot tarjoavat rentoutumista ulkoilun keskellä ja Angry Birds Activity Parkissa viihtyy koko perhe.

Itä-Lapin rauhaa Sallassa

Holiday Club Salla on koko perheen rauhallinen lomakohde heille, joita erämaa ihastuttaa.

Kesällä Sallassa voi vaeltaa tuntureilla ja nauttia yöttömästä yöstä, talvella puolestaan kutsuvat hiihtoladut, laskettelurinteet ja revontulet. Holiday Club Sallaa ympäröivä luonto ihastuttaa. Erämaa ja tunturimaisemat kutsuvat kesälomailijaa patikointiretkelle tai vaikkapa lintubongaukseen. Tunturimaisemissa pääsee myös pelaamaan vaikkapa frisbeegolfia.

Talven retkeilijää odottavat upeat hiihtoladut ja laskettelurinteet, jotka sijaitsevat aivan Hotelli Revontulen tuntumassa. Lomalla voi myös tutustua sarvipäihin Sallan Poropuistossa sekä ihailla vuodenajasta riippuen yöttömiä öitä tai taivaalla loistavia revontulia. Rentoutumista ja loman laatuaikaa löytyy tunturikylpylästä.

Näin varaat majoituksen

• Voit varata Holiday Clubin vapaita lomaviikkoja kaudelle 22/2021–1/2022 17.3.2021  kello 10 alkaen suoraan varausjärjestelmästä reaaliaikaisena. Varaukset tehdään ylävalikon painikkeesta VAPAAT VIIKOT.

• Käyttäjätunnus: PRO Salasana: prolomat
    Kirjoita käyttäjätunnus (jäsennumero) ja salasana (jonka olet itse määritellyt)

Katso lisätiedot varauksen tekemiseen kirjautumalla Proplussaan omalla jäsennumerollasi.

• Lisätiedot Holiday Clubin alennuksista sekä muista Pron lomaeduista löydät kirjautumalla omalla jäsennumerollasi Proplussaan. Tiedot löydät myös Pron mobiilisovelluksesta.

• Tarkat varausohjeet kohteittain löydät Proplussasta > Jäsenyys ja jäsenedut > Matkaedut > Holiday Clubin lomaviikot.