Pron kesäedut mukaan kesärientoihin

nainen laiturilla suomalaisessa kesämaisemassa
Prolaisten kesäedut ovat käytettävissä! Jäsenille on tarjolla kesän ajan rahanarvoisia etuja moniin loma-ajan rientoihin.

Pron kesäedut mukaan kesärientoihin

Julkaistu 30.05.2018 klo 22:32
ProStoori
Kirjoittanut
Laura Lähdevuori

Mitkä ovat sinun kesäsuunnitelmasi?

Lähdetkö kenties rengasmatkalle saaristoon vai kääntyykö auto kohti Lapin yötöntä yötä? Onko perheesi suuntana Power Parkin kieputtimet tai Tallinnan vanhan kaupungin mukulakivikadut ja kattava ravintolatarjonta? Olipa kesäsi täynnä aktiviteetteja tai luonnon helmassa rauhoittumista, on Pron jäsenyydestä hyötyä.

Pron jäsenille moni kesätekeminen ja -reissu on edullinen, kun vilauttaa liiton jäsenkorttia tai puhelimen mobiilisovellusta. Esittelemme osan myös muista prolaisten monipuolisista eduista, joiden koko kirjo löytyy Pron mobiilisovelluksesta, jonka voit ladata maksutta puhelimeesi.

Rentoudu saaristossa

Saaristo lumoaa kauneudellaan. Pron jäsenkortilla lomailu upean kauniissa ulkosaaristossa Kopparössä Raaseporin lähellä onnistuu edullisesti. Sekä Kopparön että Meri-Teijon mökkien majoituksista saa 40 prosenttia alennusta käyttämällä alennuskoodia nettivarauksen yhteydessä osoitteessa www.kopparo.fi.  Länsirannikolla Kustavin Lootholmassa pääset yöpymään etuhintaan saaristohuvilassa, jurtta-teltassa tai veneessä laituripaikalla. Alennuskoodin saa Pron jäsenpalvelusta tai Pron mobiilisovelluksesta kohdasta ”Edut ja alennukset”. Jäsenkortti tulee näyttää majoittumisen yhteydessä.

Kasnäsin saaristokylpylässä Turun saaristossa asut ja syöt hyvin ja nautit kylpyläpalveluista. Mainitse varauksen yhteydessä Pron jäsenyys ja näytä korttia kirjautuessa.

Etuja saa myös Naantalin ja Ruissalon kylpylöissä, lisätietoja myyntipalvelusta, [email protected] ja [email protected]

Lomalle Itä-Suomeen

Suuntaatko sittenkin Karjalan laulumaille tai Savon sydämeen? Kummin vain, etuja on saatavilla Imatran kylpylässä ja Tahko Spa Hotelissa, lisätietoja myynti@imatrankylpylä.fi ja [email protected].

Tallinnan kattojen ylle

Pientä luksusta kesään tuo uusi jäsenetu Tallinnassa Old House Apartments -majoitusliikkeen tarjoama alennus. Sen tarjoamat kattohuoneistot sijaitsevat keskeisellä paikalla Raatihuoneen torin ympärillä vanhan kaupungin ytimessä. Erikokoisia huoneistoja on 1–6 hengen seurueille.

Prolaiset saavat 15 prosentin alennuksen normaalihintaisesta huoneistosta vähintään kahden vuorokauden majoituksen yhteydessä. Huoneistoja pääsee tutkimaan ja varaamaan Old House Apartments -verkkosivulta.

Alennuksen saa varauksen yhteydessä prolaisen alennuskoodilla, joka löytyy Ammattiliitto Pron mobiilisovelluksesta ”Edut ja alennukset” -kohdan alta.

Mielitkö merille?

Mikä olisikaan hienopi tapa viettää kesää kuin lipua pitkin Itämerta? Merimatkailun ystävät saavat jäsenalennuksen Viking Lineltä, Eckerö Lineltä ja Tallink Siljalta. Risteilyalennukset ovat jopa -50% päivän hinnoista, tarkemmat tiedot eduista löytyvät Pron mobiilisovelluksesta.

Yövy edullisemmin

Prolainen yöpyy Suomen suvessa edullisemmin. Sokos Hotellit tarjoavat liiton jäsenille alennuksia yli 50 hotellissa Suomessasekä Tallinnassa ja Pietarissa.  Jyväskylässä 20 prosentin alennuksen tarjoaa hotelli Verso. Molemmat alennuskoodit löytyy Pron mobiilisovelluksesta.

Alennuksia tarjoavat myös Hämeenlinnan Hotelli Vanajanlinna, Tuusulanjärven kulttuurimaisemissa sijaitseva Gustavelund sekä kraaterijärven rannalla sijaitseva Hotelli Kivitippu.

Lisäksi Suomen Hostellijärjestö tarjoaa prolaisille etuna kansainvälisen hostellikortin viiden euron alennuksella. Kortilla saa Suomessa HI-hostelleista 10 prosentin alennuksen normaalista majoitushinnasta ja ulkomailla Hostelling International -hostelleissa saa yövyttyä keskimäärin 10 prosenttia halvemmalla.

Poweria huvitteluun

PowerParkissa on tarjolla kesäriemua jäsenille etuhintaan: alennusta saa suositun huvipuiston rannekkeiden hinnoista.

Enintään neljä etuhintaista ranneketta / jäsenkortti. Etu on voimassa 28.4.–1.9.2018 puiston aukioloaikoina. www.powerpark.fi

Timanttinen kesätarjous valmistuneille

Vastavalmistuneille ja työt aloittaneille on tarjolla erikoisetu. Vastavalmistuneena saat alennusta Pron jäsenmaksusta vuoden 2019 loppuun asti.

Kokeile Pron lomapaikkoja

Prolaisen käyttöön on tarjolla jäsenhintaan sekä liiton omia lomapaikkoja majoittumiseen että Holiday Clubin viikko-osakkeita. Edut ovat ympärivuotisia. Tarkemmat tiedot ja varausohjeet kohteittain löydät Pron mobiilisovelluksesta.

Liiton omat lomakohteet

Keski-Suomen Keurusharjun loma-asunnot, -30% normaalihinnoista.

Kustavin Lootholma, -50 % jurtista, lomahuoneistoista, vaunupaikoista, venepaikoista ja telttamaksuista.Levi Hotel Spa Kittilässä, -40 % alennus majoitushinnasta, sisältää aamiaisen. Lisätietoa jäsenedusta Levi Hotel Span jäsensivulta.

Majvik Kirkkonummella: jäsenetuhintainen majoitus, päivällinen ja lounas. Jugendlinna tai ravintolasali perhejuhliin alennuksella.

Meri-Teijon lomamökit Teijon kansallispuiston maisemissa. Pron jäsenet saavat 40 % alennuksen.

Kaikki edut kerrotaan loppukesällä 2018 myös Proplussassa, kun sen päivitys on valmis. Alkukesällä etukoodit ja yksityiskohdat löytyvät näppärimmin Pron mobiilisovelluksesta, kohdasta "Edut ja Alennukset"

Liiton Holiday Club -lomakohteet

Prolaiset saavat 25 % alennuksen kotimaassa Holiday Club Resortsin lomahuoneistojen normaalihinnoista ja 15 % alennuksen HC-hotelleista ja Villas-huviloista. Lisäksi isompia alennuksia saa Pron Holiday Club -lomaviikkojen vuokrauksesta. Holiday Club Resortsin lomahuoneistoihin voi tutustua Holiday Clubin verkkosivuilla.

Calahonda – Mirador, Costa del Sol, Espanja

Ruka – Kuusamon Pulkkajärvi, Kuusamo

Katinkulta – Hiekkaniemi, Golfharju, Katinkultaniemi ja Katinkultaranta, Vuokatti

Kuusamon Tropiikki – Lomatropiikki, Kuusamo