Rahoitusalan tes-neuvottelut jatkuvat

Kuva: Shutterstock
Rahoitusalan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat. – Neuvotteluissa jatkoimme tekstikysymysten käsittelyä ja niitä käytiin hyvässä hengessä. Seuraavan kerran neuvottelemme maanantaina 27. marraskuuta, kertoo sopimusalavastaava Jarmo Paananen Ammattiliitto Prosta.

Rahoitusalan tes-neuvottelut jatkuvat

Julkaistu 22.11.2017 klo 10:14

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro, Ammattiliitto Nousu ry, Ylemmät Toimihenkilöt YTN ry sekä työnantajien järjestöt Finanssiala ry ja Palvelualojen työnantajat PALTA ry ovat jatkaneet neuvotteluja rahoitusalan työehtosopimuksesta eilen tiistaina 21. marraskuuta.

– Neuvotteluissa jatkoimme tekstikysymysten käsittelyä ja niitä käytiin hyvässä hengessä. Seuraavan kerran neuvottelemme maanantaina 27. marraskuuta, kertoo sopimusalavastaava Jarmo Paananen Ammattiliitto Prosta.

Tes-neuvottelut rahoitusalan työehdoista aloitettiin maanantaina 2. lokakuuta ja työehtosopimus umpeutuu  torstaina 30. marraskuuta 2017.