Suunnittelu- ja konsulttialan tes-neuvotteluissa käsiteltiin työaikaan liittyviä kysymyksiä

Neuvottelijat istuvat neuvotteluhuoneessa.
Ammattiliitto Pron suunnittelu- ja konsulttialan tes-neuvottelut jatkuivat eilen 17. marraskuuta.

Julkaistu 18.11.2021 klo 09:27

Osapuolet keskustelivat muun muassa työaikaan ja työaikakorvauksiin liittyvistä muutosesityksistä.

Neuvotteluissa on yhä ratkaisematta suuri määrä työehtosopimuksen määräyksiin tehtyjä muutosesityksiä. Keskusteluja palkkaratkaisusta ei ole päästy vielä aloittamaan.

Seuraavan kerran neuvottelijat tapaavat huomenna perjantaina 19. marraskuuta, ja neuvottelut jatkuvat ensi viikolla. Nykyinen työehtosopimus päättyy marraskuun lopussa.

Neuvottelutilanteesta keskustellaan tänään alan luottamushenkilöiden webinaarissa.