Taloushallintoalan työehtosopimus on irtisanottu

Kuvassa on tyhjä neuvotteluhuone.
Taloushallintoalan työehtosopimus on eilen 10. marraskuuta irtisanottu päättymään 30. marraskuuta 2022.

Taloushallintoalan työehtosopimus on irtisanottu

Julkaistu 11.11.2022 klo 10:23

Ammattiliitto Pro ja Toimihenkilöliitto Erto ovat eilen torstaina 10. marraskuuta todenneet, etteivät saavuta yksimielisyyttä palvelualojen työnantajia edustavan PALTA ry:n kanssa vuoden 2023 palkankorotuksista.

Työehtosopimus on irtisanottu päättymään 30. marraskuuta 2022.

– Seuraavaksi neuvottelemme koko sopimuksen sisällöstä, työehtosopimusta neuvottelevat johtaja Minea Pyykönen ja taloushallintoalan sopimusalavastaava Katja Laalahti kertovat.

Taloushallintoalan prolaiset työskentelevät muun muassa tilitoimistoissa kirjanpitäjinä, palkanlaskijoina ja taloushallintoalan asiantuntijatehtävissä.