Hyppää pääsisältöön

Testaa, mikä talvilaji sopii sinulle

nainen hyppää ilmaan aurinkoisessa talvimaisemassa
Luontoäiti on hemmotellut kaikkia talven ystäviä vuonna 2021. On lunta, pakkasta, auringonpaistetta ja mitä parhain sää talviaktiviteetteihin. Testaa ProStoorin kanssa, mikä on sinun talvilajisi.

Testaa, mikä talvilaji sopii sinulle

Julkaistu 10.02.2021 klo 16:23
ProStoori
Photographer istockphoto

Tänä vuonna Suomen talvi on upea etelästä pohjoiseen, ja kaikille hiihtolomalaisille on luvassa mahtavia kelejä. Testaa ProStoorin leikkimielisessä testissä, mikä talvilaji on sinulle omiaan.

Liikuitpa lomallasi missä päin Suomea tahansa, Pron jäsenenä saat korotetun alennuksen liittokortilla  Teboil-huoltamoilta ja automaattiasemilta (ei Express). Alennus on voimassa hiihtolomaviikoilla 8‒10. Lisäksi palvelevilla huoltamoilla kannattaa pysähtyä tankkaamaan myös matkaajat maukkaalla lounaalla, josta löytyy jokaiselle jotakin. Lounaan voi myös ottaa mukaan.

Muistathan, että Pron mobiilisovelluksesta löydät jäsenedut, palvelut, uutiset ja tapahtumat, kätevästi ja nopeasti. Sovellus toimii myös sähköisenä jäsen- ja vakuutuskorttina.