Vastalääkettä stressille – opi palautumaan paremmin

Kuvituskuva Hyvinvointivalmennus Palautuminen
Pistä rutiinit uusiksi ja paranna jaksamistasi maksuttomassa koulutuksessa. Koko kevään kestävässä valmennuksessa Pron jäsenet saavat tietoa ja työvälineitä parempaan palautumiseen.

Vastalääkettä stressille – opi palautumaan paremmin

Julkaistu 19.12.2023 klo 12:21
ProStoori
Kuvaaja Adone Stock

Olisiko nyt sopiva hetki pistää rutiineja uusiksi ja parantaa elämänlaatua? Ilmoittaudu mukaan koko kevään kestävään palautumisen ja hyvinvoinnin valmennukseen, joka tarjoaa tutkittua tietoa ja konkreettisia vinkkejä sekä ohjattuja harjoituksia. Valmennus on jatkoa vuoden 2023 eri hyvinvoinnin teemoja kattavalle valmennuskokonaisuudelle. Keväällä 2024 syvennytään vielä tarkemmin parempaan palautumiseen.

"Löysin uudelleen liikunnan ilon vuosien jälkeen.”

“Tajusin vihdoinkin konkreettisesti, mikä merkitys palautumisella on.”

Muun muassa tällaista palautetta vuoden 2023 valmennuskokonaisuuteen osallistuneet ovat antaneet koulutuksesta.

Yhä vaativampi työelämä ja arjen haasteet pistävät itse kunkin jaksamisen koetukselle. Jämähdämme herkästi vain suorittamaan päiväämme, jolloin esimerkiksi tauot unohtuvat työpäivästä eikä esimerkiksi liikkuminen, syöminen tai lepo ole muutenkaan tasapainossa.

– Koulutus sopii kaikenkuntoisille, niin aktiiviliikkujille kuin sohvaperunoillekin. Itse asiassa mitä huonommassa fyysisessä kunnossa olet, sitä enemmän hyödyt koulutuksesta, sanoo Kati Boijer-Spoof Heikinheimo työhyvinvointipalveluja tuottavasta Virkisteristä.

Akkua pitää välillä ladata, jotta se toimii

Kevään aikana pääset osallistumaan neljään puolen tunnin webinaariin, joissa syvennytään parempaan palautumiseen. Webinaarien anti konkretisoituu kahdesti viikossa 10 minuutin mittaisissa taukotuokioissa sekä virkistävissä ja palauttavissa kehonhuollon hetkissä.

Ei haittaa, vaikka webinaari jäisi väliin, taukohetket toimivat myös yksinään. Sitä paitsi kaikkiin aineistoihin, niin webinaareihin kuin taukohetkiinkin voi palata niin monta kertaa kuin haluaa tallennekirjastossa juuri silloin kun hetki on itselle sopiva.

Taukotuokioihin sekä kehonhuoltohetkiin ilmoittaudutaan kerralla koko kevääksi, webinaareihin aina ennen tilaisuutta. Ja mikä parasta, koko paketti on Pron jäsenille maksuton.

– Varmimmin esimerkiksi 10 minuutin taukohetkiin tulee osallistuttua, kun ne merkkaa valmiiksi kalenteriin. Takaan, että nämä 10-minuuttiset eivät mene hukkaan, Kati Boijer-Spoof Heikinheimo sanoo.

Kiinnostuitko? Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä. Taukotuokiot käynnistyvät 9.1.2024 ja ensimmäinen webinaari järjestetään 6.2.2024.

ProStoori kertoo työelämän uusimmat vinkit ja ilmiöt

Liity sähköpostilistalle ja saat ProStoori-uutiskirjeen sähköpostiisi kerran kuukaudessa.