Aluejohtokuntien Helsingin pormestariehdokkaiden vaalitentti 27.5.2021

Helsingin vaalitentti
Pron pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunnat pistävät pormestariehdokkaat koville vaalitentissä. Seuraa lähetystä torstaina 27. toukokuuta 2021 kello 18–19.30.

Aluejohtokuntien Helsingin pormestariehdokkaiden vaalitentti 27.5.2021

Julkaistu 26.05.2021 klo 10:20
Kirjoittanut
Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunta

Kuka on Helsingin seuraava pormestari ja miten pääkaupunkiamme seuraavat vuodet johdetaan? Ketkä ehdokkaista haluavat kehittää juuri sinun näköistäsi Helsinkiä? Miten ehdokkaasi ratkaisisi matalapalkkaisten asuntoasiat pääkaupungissamme?

Asuntopolitiikkaa, kulttuuria, ympäristöteemoja ja kuumaa poliittista keskustelua on luvassa  90 minuutin ajan Helsingin ydinkeskustasta tuotettavasta lähetyksessä.

Lähetystä voit seurata Pron sivustolta (video jutun alla) sekä iltalehti.fi-sivustolta tai televisiosta AlfaTv:stä.

Kuka heistä on seuraava Helsingin pormestari?

Tapahtumassa ovat mukana lähes kaikki Helsingin pormestariehdokkaat. Lähetykseen ja kuumaan pormestaritenttiin osallistuvat Jussi Halla-aho (ps.), Nasima Razmyar (sd.), Juhana Vartiainen (kok.), Anni Sinnemäki (vihr.), Paavo Arhinmäki (vas.), Eva Biaudet (r.) Mika Ebeling (kd.), Eeva Kärkkäinen (kesk.), Tiina Ahva (sin.).

Helsingin pormestariehdokkaat kuva

Vaalitentin juontavat toimittaja, juontaja ja kolumnisti Sanna Ukkola (Iltalehti ja AlfaTv) ja Iltalehden politiikan toimittaja, tietokirjailija Lauri Nurmi.

Osallistu ja voita palkintoja

Ammattiliitto Pron jäsenet voivat osallistua lähetyksen tekemiseen lähettämällä etukäteen kysymyksiä ohjelmatuotannolle. Lähetä kysymyksesi torstaihin 27.5.2021 klo 10.00 mennessä osoitteeseen [email protected]

Parhaimmat kysymykset valitaan mukaan lähetykseen. Kaikkien kysymysten lähettäneiden kesken arvotaan palkintoja. Voit voittaa 100 € arvoiset bluetooth-kuulokkeet, urheilutarvikkeita tai lahjakortin Kämp-hotelliin.

Lisätietoa tapahtumasta Pron pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uusimaan aluejohtokunnat
Petteri Auvinen, p. 050 411 4347
Mika Oja, p.  044 313 4130