Teknologiateollisuuden tes-neuvotteluissa käsiteltiin työaikaan liittyviä kysymyksiä

Tes-neuvottelut jatkuvat
Ammattiliitto Pron teknologiateollisuuden tes-neuvotteluita jatkettiin eilen 9. marraskuuta. Neuvotteluissa käsiteltiin muun muassa työaikaan ja työaikakorvauksiin liittyviä kysymyksiä.

Julkaistu 10.11.2021 klo 14:23

Neuvotteluissa on yhä auki runsaasti työehtoihin liittyviä kysymyksiä. Keskusteluja palkkaratkaisusta ei ole päästy vielä aloittamaan.

Seuraavan kerran neuvottelijat tapaavat huomenna torstaina 11. marraskuuta, ja neuvottelut jatkuvat ensi viikolla. Nykyinen työehtosopimus päättyy marraskuun lopussa.