Hyppää pääsisältöön

Miksi isännöitsijän kannattaa kuulua ammattiliittoon?

.
isännöitsijät

Ammattiliitto on työntekijöiden turvaverkko, joka pitää huolta oikeuksistasi ja auttaa sinua menestymään urallasi.

Me Ammattiliitto Prossa haluamme, että sinä voit hyvin.

Ammattiliitto Pro on ammattilaisten, asiantuntijoiden ja esimiesten liitto
Isännöitsijöille sopiva

Voit liittyä Prohon koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Pron jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan eli samalla liityt Työttömyyskassa Prohon.

Kun liityt Pron jäseneksi, liityt samalla yhdistykseen. Voit valita yhdistyksen liittymislomakkeen luettelosta. Voit jättää kohdan myös tyhjäksi, silloin valitsemme sinulle yhdistyksen työnantajasi tai asuinpaikkasi perusteella.

Me olemme tukenasi

Isännöintialaa tuntevien asiantuntijoiden lisäksi jäsenten tukena on oikeudenkäynteihin erikoistuneita juristeja, työympäristö- ja sosiaaliasioiden asiantuntijoita ja lukuisa määrä muita rautaisia ammattilaisia.

Pro on Suomen suurin isännöitsijöiden ammattiliitto
Isännöitsijöiden asioita hoitaa moni asiantuntija – usealla paikkakunnalla
Olemme mukana vaikuttamassa mm. isännöitsijöiden koulutuksen kehittämiseen
isännöitsijät
Jäsenedut ja palvelut tuovat arvoa työelämään ja vapaa-aikaan
isännöitsijät

Kun olet Pron jäsen, käytössäsi ovat kaikki Pron jäsenedut. Sinulla on homma hanskassa, etenet urallasi ja voit paremmin. Vapaa-ajallakin olet turvassa ja viihdyt erilaisissa lomakohteissa edulliseen hintaan. Työsuhdekysymyksissä tukenasi on aina laaja asiantuntijoiden joukko ja apua saat myös vapaa-aikaan tai yrittämiseen liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä.